Stránka 1 z 2

3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 17:50
od MatMart
Dobrý den,

koupil jsem si u alzy notebook, po 2 týdnech používání se vypnul a už nezapnul. Odeslal jsem ho na reklamaci, vrátil se za 30 dnů, používal jsem ho 2 dny a zase se vypnul a nešel nahodit. Následovala druhá reklamace, po které přišel v angličtině, bez jakýchkoliv ovladačů, s polovičním výkonem a nefunkčními klávesovými zkratkami (Fn). Chtěl jsem ho poslat na 3. reklamaci a nechat si vrátit peníze, ale na internetu jsem četl, že na vrácení peněz jsou potřeba 4 reklamace s různými vadami ,nebo 3 reklamace s jednou vadou. Rozhodl jsem se počkat jestli se zase "nevypne", abych měl 3 krát tu samou vadu a nárok na vrácení peněz, za 3 týdny se vypnul 3 krát, ale pokaždé se po 30 minutách znovu probral. Nemůžu již čekat déle, proto se tedy ptám:

zná někdo způsob jak docílit onoho "vypnutí", po kterém nepůjde nahodit?

V popisu reklamace bylo pokaždé napsáno že došlo k přehřátí RAM, není nějaký způsob jak toho přehřátí cíleně dosáhnout? Nebo jiný způsob aby se notebook už nedal zapnout?

Samozřejmě nesmí být poznat že byl notebook "vypnut" schválně, reklamace musí být uznaná.

Po tom jak se stav notebooku při každé reklamaci zhoršil si ani netroufám doufat, že by v daném servisu ještě dokázali vrátit notebook do původního stavu, proto bych byl ochoten přistoupit k tomuto řešení.

MatMart

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 17:52
od wattmetr
Tak ho rychle reklamuj potřetí s jinou vadou a pak počtvrté už jsi tam, kde chceš být - vrátí Ti peníze :lol:

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 18:00
od MatMart
Jenže každé vyřízení reklamace trvá měsíc, potřebuji pc používat ke škole i pro své potřeby a nemám žádný rezervní :(

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 18:08
od 123cv
Můžu vědět o jaký notebook jde ?

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 18:08
od guest
Nejlepší by bylo obrátit se na tým BSOD kde zjistí proč se to vypíná.

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 18:11
od MatMart
Dell inspiron 7720 za 25 000 Kč

--- Doplnění předchozího příspěvku (08 Srp 2014 18:12) ---

On mi nevyhodí žádnou chybovou hlášku, ani BSOD, on se prostě vypne jak bych vyndal baterku a když se po 30 minutách nahodí, řekne že windows run into the problem.

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 18:15
od guest
To je mi jasné, ovšem v systému jsou o té chybě záznamy. Já se v tom nevyznám a proto jsem tě odkázal na BSOD, kde vědí jak tu chybu najít.

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 18:15
od wattmetr
MatMart píše:V popisu reklamace bylo pokaždé napsáno že došlo k přehřátí RAM, není nějaký způsob jak toho přehřátí cíleně dosáhnout? Nebo jiný způsob aby se notebook už nedal zapnout?

Samozřejmě nesmí být poznat že byl notebook "vypnut" schválně, reklamace musí být uznaná.

MatMart
Došlo k přehřátí RAM je podle mě blbost.
Ale jinak: Podstatné je, co Ty uvedeš za závadu (vypne a nejde zapnout), co zjistí servis je věc jiná. A jestli vypne a jde zapnout až po 30 minutách, uvedl bych to jako stejnou závadu a žádal bych vrácení peněz. Riskuješ jen to, že Ti napíšou "Závada se neprojevila", a to bych si líbit nenechal.
windows run into the problem.
No to snad ne :roll:

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 18:30
od MatMart
Dobrá, zkusím to napsat jako stejnou závadu :) Děkuji za rady ;)

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 21:35
od liborek
Vím, že se asi nebudeš chtít přilévat oleje do ohně.Pokud ovšem na to spěcháš a pokud by jsi se chtěl trochu rozdovádět, tak bych jim taky připomněl, že 30 dní je doba maximální !!!Až se divím jak většina lidí si při reklamacích nechá líbit oněch 30dní jako by to bylo už určený.U CZC jsem známé reklamoval NB a když i po druhý přišel po 30 dnech tak při třetí reklamaci jsem použil tvrdší slova a ČOI a hle.... Za čtyři dny přišly peníze.....

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 21:43
od guest
Já bych pro změnu nejprve zjistil co je příčinou závady a v další komunikaci bych měl relevantní argumenty. Tito lidé se chovají jinak když hovoří s nezkušeným a jinak než když hovoří se zkušeným.

Re: 3. Reklamace

Napsal: 08 srp 2014 22:08
od petr22
30 dnu je sice doba maximalni, ale ty notebooky se posilaji do servisu ktery muze byt klidne taky v zahranici (obvykle je centralni pro Cesko, Slovensko, Polsko, Madarsko a pripadne dalsi staty), takze vyskakovat do stropu a pokrikovat neco o COI a ze chci mit notebook opraveny za dva dny nema cenu.

A uz vubec to nema cenu u prodejce, ktery neudela nic jineho nez ze notebook posle autorizovanemu servisu bez moznosti ovlivnit kdy to pujde zpet. Reklamace se da urychlit pouze vyuzitim autorizovaneho servisu vyrobce a ne prodejce.

Samozrejmne ze penize prijdou po 3 dnech - kdyz penize (narozdil od servisu) posle obratem prodejce.

Co se tyce Dell Inspiron 7720 - ten se proste prehriva. Tak proste obecne, vykonny procesor, vykonna grafika, mizerne chlazeni.