3. Reklamace
Napsal: 08 srp 2014 17:50
Dobrý den,
koupil jsem si u alzy notebook, po 2 týdnech používání se vypnul a už nezapnul. Odeslal jsem ho na reklamaci, vrátil se za 30 dnů, používal jsem ho 2 dny a zase se vypnul a nešel nahodit. Následovala druhá reklamace, po které přišel v angličtině, bez jakýchkoliv ovladačů, s polovičním výkonem a nefunkčními klávesovými zkratkami (Fn). Chtěl jsem ho poslat na 3. reklamaci a nechat si vrátit peníze, ale na internetu jsem četl, že na vrácení peněz jsou potřeba 4 reklamace s různými vadami ,nebo 3 reklamace s jednou vadou. Rozhodl jsem se počkat jestli se zase "nevypne", abych měl 3 krát tu samou vadu a nárok na vrácení peněz, za 3 týdny se vypnul 3 krát, ale pokaždé se po 30 minutách znovu probral. Nemůžu již čekat déle, proto se tedy ptám:
zná někdo způsob jak docílit onoho "vypnutí", po kterém nepůjde nahodit?
V popisu reklamace bylo pokaždé napsáno že došlo k přehřátí RAM, není nějaký způsob jak toho přehřátí cíleně dosáhnout? Nebo jiný způsob aby se notebook už nedal zapnout?
Samozřejmě nesmí být poznat že byl notebook "vypnut" schválně, reklamace musí být uznaná.
Po tom jak se stav notebooku při každé reklamaci zhoršil si ani netroufám doufat, že by v daném servisu ještě dokázali vrátit notebook do původního stavu, proto bych byl ochoten přistoupit k tomuto řešení.
MatMart
koupil jsem si u alzy notebook, po 2 týdnech používání se vypnul a už nezapnul. Odeslal jsem ho na reklamaci, vrátil se za 30 dnů, používal jsem ho 2 dny a zase se vypnul a nešel nahodit. Následovala druhá reklamace, po které přišel v angličtině, bez jakýchkoliv ovladačů, s polovičním výkonem a nefunkčními klávesovými zkratkami (Fn). Chtěl jsem ho poslat na 3. reklamaci a nechat si vrátit peníze, ale na internetu jsem četl, že na vrácení peněz jsou potřeba 4 reklamace s různými vadami ,nebo 3 reklamace s jednou vadou. Rozhodl jsem se počkat jestli se zase "nevypne", abych měl 3 krát tu samou vadu a nárok na vrácení peněz, za 3 týdny se vypnul 3 krát, ale pokaždé se po 30 minutách znovu probral. Nemůžu již čekat déle, proto se tedy ptám:
zná někdo způsob jak docílit onoho "vypnutí", po kterém nepůjde nahodit?
V popisu reklamace bylo pokaždé napsáno že došlo k přehřátí RAM, není nějaký způsob jak toho přehřátí cíleně dosáhnout? Nebo jiný způsob aby se notebook už nedal zapnout?
Samozřejmě nesmí být poznat že byl notebook "vypnut" schválně, reklamace musí být uznaná.
Po tom jak se stav notebooku při každé reklamaci zhoršil si ani netroufám doufat, že by v daném servisu ještě dokázali vrátit notebook do původního stavu, proto bych byl ochoten přistoupit k tomuto řešení.
MatMart