Stránka 1 z 1

Třetí reklamace Lumie - vrácení peněz

Napsal: 26 srp 2014 14:29
od Darth Vader
    Čau,

    měl bych pár dotazů ohledně reklamace a odstoupení od kupní smlouvy a budu rád, když mi někdo se znalostí věci nebo s vlastní zkušeností poradí. Konkrétní otázky budu z textu vypichovat červeně.

    Pohádka kolem je poměrně rozsáhlá, takže jí hodím do spoileru níže.

    Jak jsem si koupil prachovku
    ► Zobrazit spoiler


      1) Může mě autorizovaný servis odmítnout proto, že mám ZL od českého prodejce na telefon z IT distribuce? Když dřív se servisem neměli problém. Chci jen vědět, jestli se jim prostě jen nechtělo, nebo vážně nemůžou.

      2) Když jdu na třetí reklamaci s tím stejným problémem, a vznesu požadavek na vrácení peněz, musím nějak dokládat předchozí dvě reklamace, musí být vedeny v ZL, nebo stačí, že budou vedeny někde u Nokie?

      3) V případě vrácení peněz, můžu příslušenství jako je nabíječka a sluchátka vrátit až po vyřízení reklamace, nebo jsem je měl odevzdat při reklamaci, přestože je po mně prodejce nepožadoval?


    Díky za všechny odpovědi..

      Obrázek

Re: Třetí reklamace Lumie - vrácení peněz

Napsal: 26 srp 2014 14:32
od petr22
1. Ano. Na sluzbu autorizovaneho servisu neni v podstate pravni narok.

2. Dokladat pouze pokud o nich sami nemaji informace (neprvadepodobne)

3. Musis se domluvit primo s nimi jak to budou chtit vratit.

Re: Třetí reklamace Lumie - vrácení peněz

Napsal: 26 srp 2014 16:52
od Darth Vader
Díky. Oni mají opravdu nepříjemný jednání, jsou takovej dost svéráznej obchod. Takže předpokládám, že za nabíječku, kabel a sluchátka si strhnou tak litr. Můžu potom odmítnout peníze a reklamaci provést znovu, tentokrát i s příslušenstvím?

S tou Nokií doufám, že budou brát záznam mimo záručák jako platnej.

Re: Třetí reklamace Lumie - vrácení peněz

Napsal: 18 zář 2014 14:43
od Darth Vader
Menší update:

Při řešení nepřímo souvisejícího problému se supportem Nokie (Microsoftem) jsem dostal kontakt přímo na servis. Napsal jsem jim, jak to vypadá s uznáním nároku na odstoupení od kupní smlouvy, že se do prodejny nemůžu dovolat. Odepsali, že telefon opravili a že o odstoupení od kupní smlouvy ani nevěděli.

Tak jsem to začal řešit přímo s Nokií. Ti se spojili se servisem a dneska mi poslali sken reklamačního formuláře, který prodejna do servisu poslala - světe div se, o odstoupení od kupní smlouvy ani zmínka. Teď by mělo dojít k poslání telefonu zpátky do servisu přímo do rukou vedoucí, která je v kontaktu s Nokií.

Dám potom zas vědět!