Stránka 1 z 3

Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 19:35
od behavioralista
Tak mi právě slavné CZC napsalo,že mi vrátí kupní částku za reklamovanou grafiku,přestože jsem důsledně žádal výměnu za novou.Dvakrát reklamace uznána.
Poprvé požadována oprava:jen se to válelo ve zkurveném AUTORIZOVANÉM SERVISU 30 dní.Samozřejmě neopraveno závada přetrvávala dáno na reklamaci podruhé s tím,že chci novou grafiku.A nyní opět po 30 dnech,že mi vystaví dobropis,který si musím vytisknout,vyplnit,naskenovat a poslat zpátky?
Ptám se co je tohle za jednání?
P.S. Hlavně si teďka nekupujte na CZC GTX 780 Ti od GIGABYTU,protože se domnívám,že tu dvakrát reklamovanou,nestabilní grafiku dají znovu do oběhu.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 19:39
od lucaso84
Jednání moc dobré asi ne, ale aspoň ti vrátí peníze a kup novou GK jinde.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 19:43
od behavioralista
Tak jako když reklamaci uznají jako oprávněnou,proč nepostupují podle mého požadavku na výměnu za nový kus?Asi sy myslí,že mi vrátí prachy a já si u nich koupím novou.Ale to se šeredně pletou.S CZC jsem definitivně skončil.Jo a jakou by jste mi doporučili? Přemýšlel jsem o GHZ edition samozřejmě od TS.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 22:42
od wattmetr
Pokud jsi požadoval výměnu za novou stejného typu, měli by Ti vyhovět. Ale jestli jsi požadoval výměnu za novou GK jiného typu, je naprosto v pořádku, že Ti vrací peníze.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 23:04
od petr22
Co presne mas uvedeno na reklamacnim protokolu? Tam musi byt uvedeno co s tim kdo delal.

Nemuze se to valet 30 dni v autorizovanem servisu aniz by z toho byl nejaky vysledek. Reklamace musi byt bud uznana nebo neuznana, neni nic mezi.

Od toho zavisi i postup prodejce - nemuze vymenit za novy kus neco, co autorizovany servis potvrdi ze nema vadu.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 23:14
od wattmetr
Od toho zavisi i postup prodejce - nemuze vymenit za novy kus neco, co autorizovany servis potvrdi ze nema vadu.

Dovolím si mírně oponovat, spíš upravit ten citát:
Od toho zavisi i postup prodejce - muze vymenit za novy kus neco, co autorizovany servis potvrdi ze nema vadu. Ani v autorizovaném servisu nejsou neomylní. Ale proč by to dělal, že?

Nejdůležitější je v této fázi ten reklamační protokol.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 23:30
od petr22
Prodejce reklamaci neposuzuje, od toho je autorizovany servis. Kdyz se rozhodne vymenit zbozi o kterem autorizovany servis rekne ze nema vadu tak to dava prodejce ze sveho, proto obvykle zamitnuti autorizovanym servisem = zamitnuta reklamace. Kdyz zakaznik nesouhlasi, musi to resit soudni cestou na zaklade znaleckeho posudku.

A prave to vyjadreni autorizovaneho servisu musi byt na reklamacnim protokolu - ostatni jsou dojmy a zbozna prani. CZC na tom nema moznost cokoliv ovlivnit, jen tu kartu zasle zpet distributorovi.

Penize se obvykle vraci v pripade ze neni mozna ani oprava, ani vymena - napriklad kdyz prodejce zadny jiny kus proste nema k dispozici. O zpusobu reklamace rozhoduje prodejce (ale to tam take musi byt napsane).

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 23:35
od wattmetr
Nemám nic proti, popsal jsi to naprosto přesně s jednou výhradou: Prodejce reklamaci nejen posuzuje, ale musí o ní rozhodnout! Ale asi proto jsi napsal "obvykle zamítnutí" ;)

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 23:40
od petr22
Prodejce rozhodne podle vyjadreni servisu - zavada ano/ne a kdyz ano, zda byla zpusobena zakaznikem nebo se na ni vztahuje zaruka. Proto ta reklamace trva tak dlouho, i kdyz zakaznik vyskakuje az do stropu a dovolava se COI a TV Nova.

Kdyz se mi neco vrati bez opravy tak bych ocekaval na reklamacnim protokolu ze servisu ze se zavada neprojevila, tudiz je reklamace prodejcem zamitnuta.

Reklamace uznana neznamena ze zbozi prevezme prodejce k reklamaci, ale to ze je uznana zavada na kterou se vztahuji zarucni podminky. A tomu zrovna popisovany pripad neodpovida.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 10 zář 2014 23:51
od wattmetr
Nebudu to prodlužovat, vím, že musíš mít poslední slovo. Tak Ti ho dopřeji.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 11 zář 2014 08:45
od hroch123
Nestabilní grafika, vsadím se že máš nedostatečný zdroj. Grafiku to neutáhlo a vypínal se počítač. Grafice nic nebude, jen tvá blbost.

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Napsal: 11 zář 2014 09:12
od d1amond
Nechápu jednu věc. Proč se vztekat, když mi vrací plnou kupní hodnotu :idea: Prostě vezmu prachy a koupím něco jiného.

DBP má právo prodejce vystavit v kterékoliv fázi reklamačního řízení. Nikde není uvedeno, že musí zákazníkovi vyměnit vadný kus za nový (např. není skladem, výroba skončila, cena nové je vyšší než pořizovací, apod...).