Stránka 1 z 3

Reklamace u CZC

Napsal: 13 lis 2014 20:52
od FreemanG
Zdravím vás,
potřeboval bych poradit s reklamací u CZC.cz
Konkrétním produktem je základní deska, kterou potřebuji reklamovat - jelikož jsem neměl jak otestovat procesor, pošlu ho spolu s deskou(prý to není problém). Ostatní komponenty jsou otestované. Klíčem je ale poslat jim text, který bude znít tak, aby jej pochopili a reklamaci pokudmožno uznali :)

Tady je text, který jsem zatím stvořil:

Popis závady
Počítač se po zapnutí rozsvítil, ale okamžitě se vypnul. Při dalších pokusech o zapnutí se již nevypíná, ventilátory se otáčí na plný výkon, ale nic se dál neděje. Montáž základní desky byla provedena odborně za použití antistatických rukavic, uzemnění skříně a dalších bezpečnostních opatření – poškození během montáže je vyloučeno. Deska vzhledově neobsahuje žádné známky poškození ani škrábanců, závada je tedy zjevně v elektronice na desce – již z výroby. Ostatní komponenty byly otestovány, byly naprosto funkční. Pouze procesor se nepodařilo otestovat z důvodů absence další desky jej podporující. Z těchto důvodů zasílám procesor společně se základní deskou, jestli závada tkví i v něm momentálně nevím. Předem děkuji za vyřízení reklamace.

S pozdravem XX

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 13 lis 2014 21:04
od d1amond
Vítej na PC-HELP

Co to je za procesor a desku?

Nemusíš psát takový sloh. Napiš že dle domluvy zasíláš desku i s procesorem na otestování, s tím že nenabíhá. Antistatické rukavice nikdo neřeší (je to jen legenda) - kontroluje se, jestli nejsou ohnuté piny na patici nebo cpu a škrábance.

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 13 lis 2014 21:06
od FreemanG
procesor je FX 6300 a deska Gygabite 970A-DS3P, jen prostě nechci aby mi napsali že sem to zavinil já, jak mají v oblibě.

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 13 lis 2014 21:08
od d1amond
Pokud tam není viditelné mechanické poškození, tak se toho bát nemusíš.

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 13 lis 2014 21:09
od FreemanG
není tam jedíný škrábaneček, ale jak je znám, šetří kde se dá. Nechci tedy po 20 dench zjistit že to poslali zpět :)

--- Doplnění předchozího příspěvku (13 Lis 2014 21:35) ---

Jen se ještě zeptám, zda-li je povoleno na základní dece oddělávat/odšroubovávat držák chladiče procesoru za účelem namontování jiného chladiče vyžadujícího jiný způsob uchycení bez porušení záruky.

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 14 lis 2014 14:50
od FreemanG
up

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 14 lis 2014 15:15
od Difadon
Ahoj,

Pokud jsi počítač sestavoval sám, tak by výměna chladiče procesoru záruku poškodit neměla. Jak to u sestaveného PC si nejsem jistý.

Jinak CZC řeší reklamace v pohodě. Sám jsem tam nedávno posílal grafickou kartu koupenou na firmu (takže ze zákona mají na reklamaci až 40 dní) a během 14 dní bylo vyřešeno. Kartu jsem dostal úplně novou i přesto, že před namontováním došlo k nehodě a letěla asi z půl metru na zem.

Nějaké poškození se vždycky najde, ale jedná se o to, které jsi způsobil montáží. To ti samozřejmě sepíšou do protokolu a poté posílají do servisu na otestování. Pokud jsi s deskou nezacházel jak idiot nebo neudělal při zapojování nějakou botu, tak můžeš být v klidu.

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 14 lis 2014 15:41
od guest
Ono hodně záleží na tom, na koho narazíš. Někdo to uzná a jinej "chytrák" řekne že se to provozovalo bez chlazení a tím pádem shořela deska.

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 14 lis 2014 18:54
od FreemanG
No snad to dostane do rukou někdo normální a vymění to ;) Když ne, je to jejich problém, já přesně vím jak jsem s deskou zacházel a jaká opatření jsem udělal a nenechám si to líbit ;)

Sestavu jem si skládal doma sám, jinak to nešlo - byl to upgrade(skříň, grafiku, zdroj, chladič, disky jem měl). Složil jsem destíky sestav a pokaždé k tomu přistupuji opatrně. U této sestavy to nebylo jinak, tudíž usuzuji že závada je na straně výrobce a tkví ve vadě nějaké součástky, odpůrku, čipu, nebo tak.

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 17 lis 2014 20:38
od FreemanG
Tak to mám přpravené k odeslání, ale na stránkách CZC jsem se dočetl že se k balíku má přidat kopie nákupního dokladu + průvodní dopis s popisem vady. Za touto větou je odkaz ke stažení formuláře - takové vyplňovačky o zboží a poté popisem závady. Já ale do balíku přiložil papír, na který jsem popis závady napsal ve Wordu a přiložil originální nákupní dokald. Mám to ještě prohodit?

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 17 lis 2014 20:43
od wattmetr
Originální nákupní doklad nedávej z ruky! Mohl bys ne snad u czc.cz, ale u někoho nepoctivého splakat nad výdělkem!

Re: Reklamace u CZC

Napsal: 17 lis 2014 20:46
od FreemanG
dobře, mám ho okopírovaný, tak to prohodím, ale jak je to s tou přílohou popisující závadu? :)