Stránka 1 z 1

Musim přidat originální fakturu k vyrobku, ktery vratim ?

Napsal: 26 pro 2014 14:36
od schwarzenegger
Dobrý den,

koupil jsem si produkt na alfacomp.cz a nesedl mi a chci ho vratit. Musim k tomu vyrobku dat origo fakturu nebo staci kopie a origo si mam nechat ? díky

Re: Musim přidat originální fakturu k vyrobku, ktery vratim

Napsal: 26 pro 2014 14:38
od guest
Stačí kopie, případně si to vytiskni, jistě ji máš uloženou na alafacomp.cz

Re: Musim přidat originální fakturu k vyrobku, ktery vratim

Napsal: 26 pro 2014 14:40
od wattmetr
Když dáš z ruky originál, zbavuješ se možnosti dalšího postpu v případě problémů.

Re: Musim přidat originální fakturu k vyrobku, ktery vratim

Napsal: 26 pro 2014 14:43
od schwarzenegger
ok takze prilozim kopii díky :) nic jinyho :) prosim Vas a u ty alfy to mam poslat sem ne ?

T.S.BOHEMIA a.s.
Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc

Re: Musim přidat originální fakturu k vyrobku, ktery vratim

Napsal: 26 pro 2014 15:05
od guest
Ty si to na jejich webu nemůžeš přečíst sám a potřebuješ to přeložit?

REKLAMACE
Obecná informace

Obchodní známky alfa.cz a alfacomp.cz jsou ve vlastnictví provozovatele T.S.BOHEMIA a.s., Sladovní 103/3, 77900 Olomouc, IČ: 62304381, zapsané OR Ostrava /B/2941/21.11.1994. Podrobné informace o uplatnění reklamace na zakoupené zboží naleznete v Obchodních podmínkách. Na zboží zakoupené do 15.8.2013 u ALFA COMPUTER a.s. IČ: 25851748, nabízí T.S.BOHEMIA a.s. dobrovolně a zdarma na své náklady zprostředkování vyřízení reklamace pro všechny zákazníky.

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko uvedené v záručním nebo dodacím listě. Není-li autorizované servisní středisko uvedeno, je místem uplatnění reklamace libovolná provozovna prodávajícího. To platí také v případě, kdy je kupujícím spotřebitel a servisní středisko není v místě, které je v místě provozovny prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším nebo servisní středisko nezajišťuje zdarma svoz zařízení do servisu.

http://www.alfa.cz/index.php?eid=115140

Ke každému zboží je přikládán daňový doklad (faktura), která slouží zároveň jako záruční list, pokud tento není přiložen přímo od výrobce.



Kupující může uplatnit reklamaci doručením zboží poštou nebo jinou přepravní službou na adresu:

T.S.BOHEMIA a.s.
REKLAMACE
Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc


K reklamovanému zboží prosím přiložte:

Kopii daňového dokladu nebo záručního listu
Záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán
Přesný popis závad a jejich projevů, byla-li reklamace zaslána