Jak postupovat, když mně prodejce neodepisuje?
Napsal: 19 úno 2015 19:03
				
				Ahoj, v pátek 13.2.2015 jsem si objednal na HuraMobil.cz Sluchátka Sennheiser CX-200 Street II, našel jsem to na herurece, byli tam nejlevnější, tak jsem si je tam objednal, došel mi tedy email o potvrzení, že má objednávka se zpracovává. Druhý den jsem se koukl na HuraMobil.cz, ale sluchátka tam už nebyli v nabídce: http://www.huramobil.cz/sennheiser-cx-2 ... gn=MP28289 , psal jsem tedy na ''info mail'' abych jsem se zeptal na status své objednávky, po 5 dnech mi neodpověděli, tak jsem tam zavolal, abych jsem se zeptal, paní mi tedy řekla, že, podrobnou zprávu o statusu mi tedy pošlou, ale nedočkal jsem se :(... Myslíte, že už s dodáním zboží nemám počítat?
			
 (vím z vlastní zkušenosti). Např. nově zavedené zboží, které mělo nastavenou nízkou marži (např. automaticky) a byla po něm scháňka se těm, kteří si ho objednali řeklo, že už na skladě za tu cenu není (přitom bylo), ale že jim ho můžou nabídnout za vyšší cenu, pokud brali/nebrali samozřejmě jejich věc nebo se koupilo levněji u konkurence a podobných i zajímavějších věcí se děje nespočítaně, samozřejmě se kvůli největšímu zisku, pokud čoi neklepala na dveře, tak to bylo ok.