Stránka 1 z 1

reklamace notebooku v okay

Napsal: 07 dub 2015 16:12
od Rox
Ahoj
Nedávno jsem dal reklamovat noťas v Okay.cz
A chtěl bych se zeptat jestli je to aspoň trochu normální obchod?
První reklamace výměna HDDčka ,trvala +- sedm dní.
Přišla mi SMS ze je opravený tak jsem tam zajel a vyzvednul jsem si ho ,prodavač mi říkal ,,zkoušet to nemusíte''.
Stejně jsem to zkusil a dopadlo to tak ze nebyl aktivován Windows a nebyly ovladače pro lan a WiFinu.
Tak jsem ho tam hned zanesl a prodavač nevěděl asi ani čím to je tak mi řeknul že mám to hodit doma do ethernetu a půjde to.
Mezitím se tam ostatní prodavači bavili o hovnech a stěžovali si že furt musí říkat ,,dobrý den".
No a když jsem dojel dom a hodil to do ethernetu tak nic nešlo.
Tak zas do obchodu a tam me furt posílali do druhé prodejny ,nekonec přišla asi vedoucí a když se ji popsali všechny problémy tak furt dokola něco ťukala na ZAMČENÉM notebooku ,nakonec to poslali z5 do nějakého servisu.

A proto se chci zeptat je to normální obchod?
Je normální že instalace ovladačů trvá díl než výměna HDD?
Mají na prodejně kabel na ethernet?

Re: reklamace notebooku v okay

Napsal: 07 dub 2015 18:35
od Žbeky
Okay je obchod s elektrem, nikoliv servis. Takže není jeho povinnost umět věci opravit. Samozřejmě by to působilo líp, kdyby to uměli.
Disk neměnili v Okay, ale v servisu výrobce notebooku. Takže nemůžou za způsobené komplikace a ani moc neovlivní délku reklamace.
Myslím si, že by kabel na prodej mít mohli

Re: reklamace notebooku v okay

Napsal: 07 dub 2015 18:40
od Pic
Brečíš tady na špatném hrobě. Tady to nikdo za Tebe nevyřeší!

Re: reklamace notebooku v okay

Napsal: 07 dub 2015 18:51
od petr22
Normalni to neni.

Nicmene kdyby sis ty ovladace nainstaloval sam, tak ti to nebude trvat dele nez 5 minut.

Re: reklamace notebooku v okay

Napsal: 07 dub 2015 19:15
od Rox
Já nebrečim :)
Mě jen zaujalo to jednání se zákazníkem.