Reklamace CZC.CZ Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

TomikSparky
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 277
Registrován: listopad 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC.CZ  Vyřešeno

Příspěvekod TomikSparky » 20 říj 2015 12:46

Zdroj a vse ostatni funguje. Zkousel jsem na jinych deskach i zdroj jsem skratoval a vse funguje. Takze problem je s deskou.

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC.CZ

Příspěvekod petr22 » 20 říj 2015 12:50

To ze zdroj zkratujes a roztoci se ventilator neni bohuzel zaruka toho, ze je zdroj funkcni.

Chtelo by to skusit jiny provcesor v te zakladni desce (ne Haswell Refresh).

TomikSparky
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 277
Registrován: listopad 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC.CZ

Příspěvekod TomikSparky » 20 říj 2015 12:52

Rikam ze i zdroj jsem skouzel na podobne desce a funguje ;-)

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC.CZ

Příspěvekod petr22 » 20 říj 2015 15:44

Nezbyva nez cekat.

Ciste principialne je jedno u jakeho to nakoupis prodejce, maji to vsechno od jednoho distributora a to ze je v zabalene krabici vadny kus prodejce neovlivni.

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC.CZ

Příspěvekod Kotik » 21 říj 2015 16:05

Setkal jsem se s podobným případem u czc. Koupil jsem si nový notebook, doma při rozbalení zjistil, že v něm něco chrastí. Pravděpodobně nějaký uvolněný šroubek, ale mohlo být také něco ulomeného. Nicméně notebook jsem ani nezapínal, a šel notebook ještě ten den vrátit s tím, že ho vracím v rámci 14 dnů, a že chci za to nový. Naprosto bez problému mi vydali dobropis, a fakturu na nový, takže jsem jenom "proclil" přes pokladnu a vyřízeno.
To samé jsem přesně už předtím dělal u nového disku. Disk hrozně hučel, tak jsem ho šel vrátit -> opět závada, kterou jsem jim popsal, a opět bez problému peníze vrátili.
(Pobočka Příbram)
Asi jsi to podal tak, že to pochopili jako reklamaci, měl jsi trvat na tom, že chceš zboží vrátit.
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i5-4430 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / MSI R7 265 OC / Crucial MX500, 250GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win10 Pro 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000; Sennheiser HD 438

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC.CZ

Příspěvekod petr22 » 21 říj 2015 16:10

Kdyz to chce vratit do 14 dnu, nesmi zacit tim ze to nefunguje, protoze nefunkcni zbozi uz z principu vratit nelze.

Treba konkretne u disku je videt hned, ze ma problem (technik prodejce to zapne) - a vrati penize. U zakladni desky pricina poznat nejde, proto nedostal obratem jinou nebo penize.

Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC.CZ

Příspěvekod beather » 21 říj 2015 16:12

petr22 píše:Kdyz to chce vratit do 14 dnu, nesmi zacit tim ze to nefunguje, protoze nefunkcni zbozi uz z principu vratit nelze.

Treba konkretne u disku je videt hned, ze ma problem (technik prodejce to zapne) - a vrati penize. U zakladni desky pricina poznat nejde, proto nedostal obratem jinou nebo penize.


u mě to vůbec nezkoušeli.. jen se na to podívali "by voko" a peníze zpět
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC.CZ

Příspěvekod Kotik » 21 říj 2015 16:16

Nevím, jak je to v zákoně, nebudu nic tvrdit, ale pokud to je v rámci 14 dnech bez udání důvodu, tak je jedno, jestli je zboží nefunkční. Je věc prodejce, ať si to vyřeší.
Ty dvě konkrétní situace, které jsem popsal, se staly mně osobně a pokaždé jsem jim o závadě řekl. Notebookem zatřásl, slyšel na místě, ale disk ho nezajímal, zkoušet nešel. Rovnou mi vydali nový jenom na základě mého tvrzení, že hučí, a že chci nový disk.
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i5-4430 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / MSI R7 265 OC / Crucial MX500, 250GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win10 Pro 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000; Sennheiser HD 438


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1508
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti