Stránka 1 z 1

ALZA - 3. reklamace stejné závady

Napsal: 22 říj 2015 17:46
od SaltMaster
Dobrý den,
mám mobil ZOPO ZP700 z Alzy. Mobil jsem si koupil 21.7.2014 s tím, že za 4000 kč už to něco vydrží. Ale k problému - závada na mobilu byla taková, že i když byl mobil na nabíječce, tak se nenabíjel, někdy dokonce vybíjel. Prostě jak se mu zachtělo.
První reklamace byla 9.2.2015 s tím, že si to tam pěkně ten měsíc podrželi a vrátili to až 30. den.
Druhá reklamace byla 15.9.2015 s tou samou závadou. Mobil se zase nenabíjel, někdy dokonce i vybíjel, i když byl na nabíječce. Zase si to tam podrželi 30 dní. Jenže tady mi to 30. den nedošlo. Šel jsem na prodejnu a tam mi řekli, že mobil už je opraven, ale že ho tam nemají, že zítra ho dodají, nebo vystaví dobropis. Asi se jim nelíbila myšlenka vracet peníze a tak se rozhodli mobil poslat, takže jsem ho dostal až 31. den!
Nyní je to pár dní, co mám mobil doma a ejhle.. Když mám mobil na nabíječce a jen se trošičku pohne s konektorem, tak se mobil "odpojí" a přestane se nabíjet...

A tak - vzali by mi tohle jako 3. reklamaci a tím pádem vrátili peníze?
Docela jsem z toho nešťastný. Kvůli škole dojíždím docela dálku a bez mobilu jsem jako bez ruky, takže zjištění, že se probudím a na mobilu bude 30% baterky mi staví vlasy na hlavě.

Děkuji mnohokrát.

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Napsal: 22 říj 2015 17:51
od Oxxid
Když to uhraješ na stejnou závadu - tj. telefon nenabíjí tak máš nárok na odstoupení od smlouvy. Pokud to budeš reklamovat jako vadný konektor, tak půjde o záruční opravu.

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Napsal: 22 říj 2015 17:53
od Rewqa
Nech si vrátit prachy. ZP700 nebyla dobrá volba. Měl sem ho taky, ze začátku to šlo, ale pak šel do háje.

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Napsal: 22 říj 2015 17:59
od SaltMaster
Když tam přijdu a řeknu, že to dělá to samé, tak jak to bude probíhat? Já si myslím, že si ho vezmou zase na 30 dní a "vyšetří", jestli je to pravda, nebo ne. Nikdy jsem totiž nic takového nedělal, tak za každou radu budu vděčný.

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Napsal: 22 říj 2015 18:02
od petr22
že si ho vezmou zase na 30 dní a "vyšetří"

Za tech 30 dni jde telefon do autorizovaneho servisu nekam do Polska nebo Madarska a zase zpatky, Alza nic nevysetruje.

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Napsal: 22 říj 2015 18:19
od SaltMaster
No dobrá, ale pořád bych rád věděl, jak by to probíhalo, jestli to výjde to uhrání apod..

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Napsal: 28 říj 2015 20:59
od SaltMaster
Dal jsem si mobil na nabíječku a sedl zpátky k počítači. Najednou mobil zapípal, že se přestal nabíjet.. Příjdu tam a on se opravdu nenabíjí, ikdyž je napojen...
Mohl by mi teda někdo říct, zdali budu muset čekat těch jejich 30 dní, než mi vrátí peníze? Rád bych si už koupil nový mezi tím, ale docela se bojím toho, že si koupím novy a Alza najednou najde jinou závadu a vártí mi mobil, místo peněz...

Re: ALZA - 3. reklamace stejné závady

Napsal: 28 říj 2015 21:36
od liborek
Nezbývá Ti než počkat.Buď uznají stejnou vadu a vrátí peníze nebo ne, telefon opraví a bude v pořádku nebo opět nebude.Pokud ne, tak ať už bude čvrtá vada jakákoli máš nárok na vrácení peněz.