Stránka 1 z 2
Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:10
od Martin951
Zdravím,
kdysi mi praskla dotyková vrstva v telefonu (Prestigio) a tak sem to šel vrátit protože jsem to kupoval hlavně kvuli nějakýmu DragonFire sklu které očividně nesplnilo očekávání. Tam se na mě vysrali, tak sem je donutil to poslat k výrobcovi.
Po měsíci mi to vrátili s tím že to bylo zamítnuto.. mezitím jsem používal starší mobil a tento jsem dal do skříně.
Dnes ráno jsem si řekl "třeba se tomu už chce

" a zkusil jsem to zapnout, ale mobil, ani při zapojení do nabíječky nechce naběhnout, a na vrchol toho vše :
vrátil se mi bez paměťové karty. (při vracení na pobočce nešla vyndat tak sem jim to dal s ní).
Je nějaká šance že mi to ti šmejdi nějak nahradí ? kdybych si ten display chtěl opravit v servisu tak mám asi stejně smůlu pač telefon se nechce zapnout.
Jsem si vědom že jsem to měl zkontrolovat když mi to dávali, ale záruka 2 roky stále platí..
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:22
od petr22
Nahradi konkretne co? Nahradni dil si muzes koupit na Ebay a vymenit sam, bude to levnejsi.
Na mechanicke poskozeni displeje se zaruka nevztahuje.
Ze je tam karta jsi mel napsat do protokolou a mel sis to zkontrolovat kdyz jsi podepisoval prevzeti.
Pokud chces zapnout telefon ktery je zcela vybity, musis ho nechat nejakou dobu nabijet - telefon je napajen ciste z baterie, ne z nabijecky - tudiz s vybitou baterii ho nezapnes i kdyz mas zapojenou nabijecku.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:24
od Martin951
No jo, sem nezkušený co se týče mobilů. Nechal sem ho tedy déle v nabíječce a už fachá.
Díkes.
A s tou paměťovkou, žádnej protokol mi nedali.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:30
od Pic
Těžko budeš nyní s časovým odstupem reklamovat, že nevrátili mobil i s paměťovou kartou, pokud není žádný záznam.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:33
od Karrex
Opravdu né no, zkušenost mám se zdrojem, který vrátili bez 2 PCIE kabelů, po pár týdnech se to zjistilo a už bohužel.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:35
od Martin951
Jinak k těm mechanickým poruchám, co jsem četl záruční podmínky,
nošení v kapse se počítá k běžnému ? Pač ten mobil vyloženě bez legrace bez přehánění prostě praskl v kapse i když byl v obalu. A ne, nepřesedl jsem ho ani nebyl v kapse s ničím jiným.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:41
od petr22
Mechanicke poskozeni neukecas - leda ze bys mel znalecky posudek dokazujici ze je to vyrobni vada a ze se to stava i ostatnim samo od sebe.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:41
od Martin951
Nevim no, ten můj model už na alze neprodávají. Třeba ho stáhli kvuli nějakým problémům.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:49
od Karrex
petr22 píše:Mechanicke poskozeni neukecas - leda ze bys mel znalecky posudek dokazujici ze je to vyrobni vada a ze se to stava i ostatnim samo od sebe.
Martin951 píše:Nevim no, ten můj model už na alze neprodávají. Třeba ho stáhli kvuli nějakým problémům.
Oni o těhle problémech už dávno ví, stejně je to s tablety, jak jsem tu už psal, 2 mé tablety (jeden za 10k a druhý 16k) se přehřály a prasklo jim sklo. Samozřejmě v záručním podmínkách je, jakmile praskne sklo, nevyreklamuješ to. Výměna u obou by stála 5k (v servise). Tuším, že stejně to bude s tím mobilem a kapsa+kryt+zaplá nějaká aplikace a klidně se může stát to stejné.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:52
od Martin951
Promiň ale když úplně nový telefon praskne (v podstatě z ničeho nic) v kapse.
6k v p*če a oni prostě řeknou hm to je nám jedno prasklý displej nepřijmem.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:53
od Karrex
Přesně popisuješ, co proběhlo u obou tabletů

.
Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.
Napsal: 04 lis 2015 14:55
od Martin951
Ach jo.... každopádně dík za vaše reakce.