Je nějaký nový zákon ohledně vrácení zboží nebo reklamací?
Napsal: 28 čer 2017 08:54
Před pár dny jsem vracel zboží v Alze a reklamoval v CZC. Všiml jsem si, že oba obchody mají v podstatě stejné rozhraní pro reklamace. Můžu si zvolit opravu, výměnu za jiný kus a vrácení peněz.
Na Alze jsem vracel FX 6300, které jsem měl měsíc a GT 1030, kterou jsem měl tak 20 dnů. Zboží jsem poslal poštou a peníze mi bez keců vrátili. (GT 1030 už je v obchodě https://www.alza.cz/msi-geforce-gt-1030 ... 016963.htm ).
Na CZC jsem reklamoval flashdisk s vadnými sektory a GTX 1070, které přestaly fungovat výstupy na obrazovku. Peníze za flashdisk mi vrátili, GTX 1070 asi poslali někam do servisu (to dá rozum, asi mi jen tak nepošlou 12 000 bez přezkoumání). Dnes jsem odeslal Seagate, který se odmítá roztočit.
Myslel jsem si, že zboží musím vyreklamovat 3x, abych měl nárok na vrácení peněz. Nebo teď platí nějaký nový zákon? Zboží na alze jsem vracel v rámci vrácení peněz do 14 dnů, ale vrátili mi peníze za procesor, který jsem měl měsíc...
Na Alze jsem vracel FX 6300, které jsem měl měsíc a GT 1030, kterou jsem měl tak 20 dnů. Zboží jsem poslal poštou a peníze mi bez keců vrátili. (GT 1030 už je v obchodě https://www.alza.cz/msi-geforce-gt-1030 ... 016963.htm ).
Na CZC jsem reklamoval flashdisk s vadnými sektory a GTX 1070, které přestaly fungovat výstupy na obrazovku. Peníze za flashdisk mi vrátili, GTX 1070 asi poslali někam do servisu (to dá rozum, asi mi jen tak nepošlou 12 000 bez přezkoumání). Dnes jsem odeslal Seagate, který se odmítá roztočit.
Myslel jsem si, že zboží musím vyreklamovat 3x, abych měl nárok na vrácení peněz. Nebo teď platí nějaký nový zákon? Zboží na alze jsem vracel v rámci vrácení peněz do 14 dnů, ale vrátili mi peníze za procesor, který jsem měl měsíc...