Reklamace LCD poškozeného při přepravě
Napsal: 28 pro 2017 11:18
Tady jste mi poradili, jaký 27" monitor si vybrat.
Vybral jsem a objednal v http://www.lenovoshop.cz/ , zboží mi obratem odeslali a za 2 dny jsem ho měl doma. Balík přepravovala společnost DPD. A zde to začíná....chápu, že před Vánoci toho má doručovatelská společnost mraky, ale i přesto jsem přesvědčený, že je zapotřebí dodržovat pracovní předpisy a postupy. Nepochybuji o tom, že DPD má přesné postupy, jak nakládat s křehkým zbožím a elektronikou. BOHUŽEL...v mém případě tohle nebylo dodrženo. Řidič se při dodání balíku netajil tím, že jezdí už od 5hod. rána a že má auto narvané k prasknutí....a jak to pak může dopadnout s 27" LCD můžete vidět níže...
Standardní reklamace, řeknete si....ano, jenže to by si někdo musel té díry v krabici, při přebírání balíku, všimnout
Nevšimnul...a všimnul si až 3 dny poté...na Štědrý den....a rázem je tu nepříjemná reklamační situace, kdy jsme přebrali poškozený balík a reklamujeme ho dodatečně...
Reklamuje se u lenovoshop, nikoliv u DPD, jelikož eshop je objednavatelem služeb.
Co je pozitivní - reklamaci jsem nahlásil 24.12. ve 22:00 večer a odpověď od servisního technika mi dorazila ve 23:50 tentýž den !!!! Nechápal jsem... A 27.12. se mi ozval další člověk z lenovoshop.....a den na to mi psal i samotný ředitel pobočky. Reklamaci se mnou řeší a snaží se mi vyhovět. Velmi solidní jednání...a velmi osobní přistup.
Tak uvidíme, jak to celé dopadne Budu informovat zde..
Vybral jsem a objednal v http://www.lenovoshop.cz/ , zboží mi obratem odeslali a za 2 dny jsem ho měl doma. Balík přepravovala společnost DPD. A zde to začíná....chápu, že před Vánoci toho má doručovatelská společnost mraky, ale i přesto jsem přesvědčený, že je zapotřebí dodržovat pracovní předpisy a postupy. Nepochybuji o tom, že DPD má přesné postupy, jak nakládat s křehkým zbožím a elektronikou. BOHUŽEL...v mém případě tohle nebylo dodrženo. Řidič se při dodání balíku netajil tím, že jezdí už od 5hod. rána a že má auto narvané k prasknutí....a jak to pak může dopadnout s 27" LCD můžete vidět níže...
Standardní reklamace, řeknete si....ano, jenže to by si někdo musel té díry v krabici, při přebírání balíku, všimnout
Nevšimnul...a všimnul si až 3 dny poté...na Štědrý den....a rázem je tu nepříjemná reklamační situace, kdy jsme přebrali poškozený balík a reklamujeme ho dodatečně...
Reklamuje se u lenovoshop, nikoliv u DPD, jelikož eshop je objednavatelem služeb.
Co je pozitivní - reklamaci jsem nahlásil 24.12. ve 22:00 večer a odpověď od servisního technika mi dorazila ve 23:50 tentýž den !!!! Nechápal jsem... A 27.12. se mi ozval další člověk z lenovoshop.....a den na to mi psal i samotný ředitel pobočky. Reklamaci se mnou řeší a snaží se mi vyhovět. Velmi solidní jednání...a velmi osobní přistup.
Tak uvidíme, jak to celé dopadne Budu informovat zde..