Stránka 1 z 1

Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Napsal: 28 pro 2017 11:18
od Ltb
Tady jste mi poradili, jaký 27" monitor si vybrat.

Vybral jsem a objednal v http://www.lenovoshop.cz/ , zboží mi obratem odeslali a za 2 dny jsem ho měl doma. Balík přepravovala společnost DPD. A zde to začíná....chápu, že před Vánoci toho má doručovatelská společnost mraky, ale i přesto jsem přesvědčený, že je zapotřebí dodržovat pracovní předpisy a postupy. Nepochybuji o tom, že DPD má přesné postupy, jak nakládat s křehkým zbožím a elektronikou. BOHUŽEL...v mém případě tohle nebylo dodrženo. Řidič se při dodání balíku netajil tím, že jezdí už od 5hod. rána a že má auto narvané k prasknutí....a jak to pak může dopadnout s 27" LCD můžete vidět níže...

Standardní reklamace, řeknete si....ano, jenže to by si někdo musel té díry v krabici, při přebírání balíku, všimnout :-( :-(
Nevšimnul...a všimnul si až 3 dny poté...na Štědrý den....a rázem je tu nepříjemná reklamační situace, kdy jsme přebrali poškozený balík a reklamujeme ho dodatečně...

Reklamuje se u lenovoshop, nikoliv u DPD, jelikož eshop je objednavatelem služeb.

Co je pozitivní - reklamaci jsem nahlásil 24.12. ve 22:00 večer a odpověď od servisního technika mi dorazila ve 23:50 tentýž den !!!! Nechápal jsem... A 27.12. se mi ozval další člověk z lenovoshop.....a den na to mi psal i samotný ředitel pobočky. Reklamaci se mnou řeší a snaží se mi vyhovět. Velmi solidní jednání...a velmi osobní přistup. :bigups: :bigups:

Tak uvidíme, jak to celé dopadne :? Budu informovat zde..

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Napsal: 28 pro 2017 11:32
od cejny
Pokud ti neřekli ze jsi to mnel zkontrolovat při převzetí a buhvi co jsi s tím doma dělal, tak bud v klidu.

Jinak bych čekal ze ti řeknou at to zabalis, prelepis adresu novou a ze ti posilaji nové kus, s tím ze přepravce si převezme ten původní.

Je potřeba si to hlídat při převzetí. Ceskaposta v podmínkách mela, ze pokud s tím odejdes, tak je uznání na jejich dobré vůli. Tj radej to neprebirat.

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Napsal: 28 pro 2017 12:28
od mmmartin
Trochu OT ohledně DPD:
objednával jsem cosi v e-shopu, který jinou spedici nenabízí. NEbylo to v předvánoční době. Zásilku se nepodařilo doručit ani na 6. (slovy: šestý) pokus, z nichž každý byl předem avizován SMS. Od té doby nenakupuji v e-shopech, které mají jako dopravce pouze DPD. Nevím, co zkratka DPD znamená, ale rčení Do P*Dele zaznělo v této kauze po každém neúspěšném pokusu.

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Napsal: 28 pro 2017 13:31
od petr22
Doruceni je sice avizovano den dopredu emailem a SMS, ale soucasne vzdy ridic vola kdyz prijizdi na misto. Stejne tak je mozne volat na mobil primo ridici ktery danou zasilku rozvazi. Jedine pripady kdy DPD nedokazalo dorucit zasilku bylo z Francie, kdy se jim podarilo potratit adresu takze to nedokazalo dorucit (neplatna adresa), to ale vzdy vyresil jeden telefonat na dispecink. Pokud vse selze, je stale moznost vyzvednuti osobne na depu.

Jsou ale jiny, jejichz sluzby funguji vseljak - ztracena zasilka, ukradena zasilka, dva mesice nedorucena zasilka - ze ano, Ceska posto.

Co se tyce toho monitoru:

Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo zjevné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit okamžitě po jeho odhalení, tj. ihned po prvém použití výrobku. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku už není možné uznat.

Takto to stoji v podminkach prodejce.

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Napsal: 28 pro 2017 16:03
od mmmartin
petr22 píše:Doruceni je sice avizovano den dopredu emailem a SMS, ale soucasne vzdy ridic vola kdyz prijizdi na misto. Stejne tak je mozne volat na mobil primo ridici ktery danou zasilku rozvazi. J

Patrně se bavíme každý o jiné firmě, nebo o jiném řidiči. Ale v podstatě teď už není co řešit, problém už jsem vyřešil.

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Napsal: 10 led 2018 17:31
od Ltb
Vracím se zpět s odpovědí, jak dopadla reklamace výše popsaného monitoru.

VELMI DOBŘE :bigups: :bigups:

Co je potřeba vyzdvihnout ohledně Lenovoshop.cz:
- velmi rychlá odezva z jejich strany(jak jsem uváděl dříve, přišla mi odpověď asi hodinu poté, co jsem reklamoval...a to byly Vánoce!!)
- snaha o kladné vyřízení reklamace, žádná podezření na podvodné jednání z mé strany....toho si vážím, protože to bylo i trochu o dobré vůli prodávajícího
- velmi osobní přístup....komunikoval se mnou i přímo ředitel pobočky, nevidí se tak často
- ačkoliv jsme byli domluveni, že si poškozený monitor nejdříve prohlédnou, než zašlou nový, tak mi nový poslali i bez této kontroly...

Výsledkem je velká spokojenost na mé straně, přidávám si na seznam eshopů, ke kterým se vrátím i v budoucnu.


A ohledně DPD.....raději no comment :shock: