chtěla jsem se zeptat jak postupovat u Reklamace ze společnosti Dell. Notebooku mám teď 8 měsícem a neustále nefunguje. Dvakrát jsem volala na podporu. Poprvé, když se mi z ničeho nic notebook vypínal. Jejich styl reklamace je, že přijel technik a vyměnil mi to na místě (Disk). Po této jeho opravě jsem tam volala o 2 měsíce znovu (bohužel nemohla jsem hned, protože notebook potřebuji), že se notebook neustále vypíná, ale tentokrát to hází modrou smrt a notebook se hrozně přehřívá ať už hraji hry nebo ne. Přijel tedy znovu a vyměnil základovou desku a větráky. Notebook se tedy přestal vypínat, ale pro jistotu mi teď z ničeho nic začne sama od sebe problikávat obrazovka a nebo mi po ní začnu skákat barevné proužky a pak to zase přestane. Na to mi teď paní zase řekla, že mi vymění obrazovku (Upřímně si myslím, že to není obrazovkou


Děkuji moc za radu nebo alespoň za objasnění nějakých věcí.
