Stránka 1 z 2

reklamace android tabletu

Napsal: 07 led 2019 01:04
od binuralka
Dobry den,
mam v planu reklamovat tablet, ktery fungoval spravne s OS android 5.0, ale po aktualizaci na 6.0.1 a tzv. factory resetu pri restartu zarizeni hazi bootloopy...

Nyni tablet nelze zapnout, ale lze vyprodukovat factory reset, po kterem se jiz zapne do vymazaneho-noveho stavu.

Reklamovat budu u firmy z Prahy - Smarty. Myslite, ze se to podari? A co z toho muze vzejit?

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 07 led 2019 03:08
od xbs
tohle imho nejni na reklamaci, holt se aktualizace na šestku nepovedla, ale na pětce to běží fpoho, to nejni chyba výrobce...

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 07 led 2019 05:31
od Cleric
Pokud tablet nejde normálně zapnout je to vada a reklamuj jej. Pokud je tedy ještě v záruce. Tohle ti servis uzná a přehraje software pokud to půjde.

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 07 led 2019 07:54
od nations112
A nebo si přehrát firmware sám. U většiny tabletů je otázka pár kliknutí :D

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 07 led 2019 08:02
od petr22
"Nyni tablet nelze zapnout, ale lze vyprodukovat factory reset, po kterem se jiz zapne do vymazaneho-noveho stavu."

Jak je mozne vyprodukovat factory reset, kdyz tablet nelze zapnout ? Ze nenabehne OS neznamena, ze nelze zapnout.

Ta verze 6.0.x je od vyrobce tabletu ?

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 07 led 2019 09:26
od binuralka
ta 6.0.1 aktualizace prisla jako OTA od vyrobce (lenovo). Zapnout a vypnout tablet jde, jen nenacte system - stale se restartuje na uvodnim logu. Ono stahnout a nainstalovat lollipop pres flasherskou aplikaci dokazu, jde mi ale o ten update, mam prece narok na zarizeni s aktualizacemi, no ne?

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 07 led 2019 09:58
od Zivan
Tipnul bys si, ze bud bude reklamace uspesna a provedou HR nebo ji zamitnou s tim, ze za to muzes ty a provedou HR :) Pokud by to mela byt treti stejna/ctvrta reklamace a vraceni penez, tak bych si vsadil na zamitnuti.

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 07 led 2019 10:49
od xbs
vono u některejch zařízení je spíš spodivem, že se vůbec ňáká aktualizace objeví...

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 08 led 2019 15:07
od binuralka
Zivan píše:...a provedou HR...

myslite hard reset? a co kdybych jim popsal, ze po resetu se situace opakuje?

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 08 led 2019 19:17
od Zivan
No ja asi blbe pochopil, ze po HR se problem vyresi...
"lze vyprodukovat factory reset, po kterem se jiz zapne do vymazaneho-noveho stavu"

Jestli je v zaruce, tak normalne reklamuj s tim, ze po aktualizaci nefunguje a vic neres.

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 20 bře 2019 19:57
od kajicek94
Pokud jste nějakým způsobem neupravil Vaše zařízení (např. uživatelský FW), tak doporučuji vadu natočit, napsat Průvodní dopis, kam uvedete následující - kdy, kde a co jste koupil, co tomu je a co požadujete (asi opravu chcete, pokud to není několikátá reklamace... Je to první reklamace mimochodem?... ten Průvodní dopis dejte do krabičky se zařízením a buď pošlete prodejci nebo tam zajděte. Já preferuji poslání, jelikož ten Průvodní dopis Vám nemůže vrátit, protože na prodejně někteří zaměstnanci řeknou "Tady máte Reklamační protokol, dveře jsou tam"... Do toho papíru uvedete vše, co považujete za důležité
A dle mého názoru to uznají...
Ještě kdyby jste se chtěl pojistit, aby nenapsali, že po hard reset vše fungovalo a zařízení se aktuálně nenačte do stavu, kde byste mohl do nastavení, tak zkuste před zapnutím stisknout více tlačítek najednou (kombinace na netu) a zvolit před čočkou kamery hard reset... (abyste dokázal, že Vám to nepomohlo)
Asi bych jim o tom videu neříkal a kdyby to opravdu zamítli s textem "stačilo obnovení tov. dat, pak bych vytáhl to video...
Doporučím na tom videu zaznamenat datum a čas natáčení, krabičku s IMEI/SN a prodejní doklad.

Re: reklamace android tabletu

Napsal: 30 bře 2019 21:48
od binuralka
Tak to dopadlo úspěšně. Třikrát jsem tablet reklamoval se stejnou vadou, protože opraváři ze servisního centra lenovo se neráčili ani mrknout, co s tím je špatně, prováděli pouze hard reset přes recovery menu.

Shodou okolností jsem přišel na to, v čem byla vada: v tabletu systém funguje správně (restartuje se apod.) do doby, než vypnete aplikaci (ano pouze jednu), která se jmenuje Google. Vypnutím myslím tzv. disable funkci, tedy nejde o vymazání. Po vypnutí aplikace a následném restartu zařízení vám nenaběhne operační systém.

Každopádně po třech reklamacích jsem odeslal tablet znovu, tentokrát s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy kvůli třem reklamacím stejné vady a průvodním dopisem popisujícím proces reklamace. Po dvou týdnech mi přišlo vyjádření, že to uznavají a již mi vyplatili peníze.

Časová náročnost celé záležitosti je 10 hodin čistého času. Cenovka tabletu 4400 kč.