Stránka 1 z 1

Je nutné dodat case k reklamování CCP z bedny?

Napsal: 29 dub 2019 21:56
od Karrex
Zdravím, byl jsem delší dobu mimo PC, když jsem dojel a zapl jej, větrák se nechtěl hejbat a z bedny šel smrad po spálenině.
V iCue se nechtěl načíst Corsair Commander Pro, který je součástí bedny, dnes se již načetl, ale chybí ovládání asi prvních dvou konektorů ventilátorů, takže mi vina padá jen na něj.

Musím dodávat do reklamace celou bednu nebo stačí jen ten Commander?

Dodatečně přidáno po 17 minutách 3 vteřinách:
PS: Bedna nemá předinstalované ventilátory, které by CCP ovládal.

Re: Je nutné dodat case k reklamování CCP z bedny?

Napsal: 30 dub 2019 15:50
od d1amond
To Ti musí říct prodejce. Je otázkou, jak tu reklamaci budou řešit - zda výměnou celé bedny nebo jen části.

Re: Je nutné dodat case k reklamování CCP z bedny?  Vyřešeno

Napsal: 30 dub 2019 16:30
od Adys301
Nejdřív kontaktuj Corsair a zkus RMA řešit přes ně. Je možné, že ti pošlou nový kus zdarma.

Re: Je nutné dodat case k reklamování CCP z bedny?

Napsal: 30 dub 2019 19:27
od drobino
S nejvetsi pravdepodobnosti budes muset reklamovat celou bednu. Ale jiste to zjistis jen u prodejce protoze ten za reklamaci zodpovida.

Re: Je nutné dodat case k reklamování CCP z bedny?

Napsal: 11 kvě 2019 14:57
od Karrex
Tak info pro ty, co by hledali řešení.

Díky Adysi, nějak mě to nenapadlo k povaze věci a dojednal jsem to, že nový kus kontroleru je na cestě, takže zhruba 14 dní řešení a do 20 dnů doma nový kus.

Řešil jsem to přes online chat, aby to bylo co nejrychlejší.