Stránka 2 z 2

Re: Komplikovaná reklamace u CZC

Napsal: 23 črc 2020 21:42
od BL!zZard
Grander píše:dvojitá blbost je posílat to poštou, bez možnosti si to osobně pohlídat a vykomunikovat na příjmu reklamačního oddělení.

Proč je blbost poslat reklamaci rovnou na reklamační centrálu s vyplněným popisem závady? Jakože podání reklamace na partnerské pobočce CZC u brigádníka je lepší volba?

Re: Komplikovaná reklamace u CZC

Napsal: 23 črc 2020 21:55
od petr22
Proc je to blbost poznas ve chvili, kdyz zbozi po reklamaci bude mit zavadu nebo poskozeni,
o kterem jsi si zcela jist ze ve chvili odeslani nemelo.

To co pak potrebujes je popis stavu zbozi od cloveka kteri vec prejima. Takto to nechas plne
v moci prodejce / prijemce.

Re: Komplikovaná reklamace u CZC

Napsal: 23 črc 2020 22:28
od Grander
Proč je blbost poslat reklamaci rovnou na reklamační centrálu s vyplněným popisem závady?

Myslel jsem to hlavně tak, že je naprostá blbost to posílát poštou, když máš do toho vložené další komponenty, které nejsou součásti reklamovaného výrobku. Při osobním předání bys mohl aspoň pohlídat, že přítomnost dalších komponent uvedou do přijímacího protokolu, a podle toho s tím bude také nakládáno (ale spíš by rovnou řekli "tak takhle teda nee, svoje kompomenty si z toho vyndejte").

Re: Komplikovaná reklamace u CZC  Vyřešeno

Napsal: 18 srp 2020 17:00
od sojkin626
Zdravím lidi,
tak tato záležitost se vyřešila kladně, dnes mi PPL kurýrem přišli obě komponenty včetně písemné omluvy za komplikace a dlouhé jednání a voucher v cenně 1 000Kč. Komponenty přišli i s potvrzením, že jim nic není a byly testovány v CZC.
Ikdyž to byla má chyba a poučil jsem se z ní, jsem nesmírně rád za postoj CZC vůči mně, i když komponenty nebyly v přijímacím protokolu, tak za mě CZC bojovalo a problém řešili. Takže doporučuji, nečekal jsem to. Takže palec nahoru :thumbup: , nechám téma otevřené abyste všichni viděli jak to dopadlo.