Komplikovaná reklamace u CZC
Napsal: 23 črc 2020 10:21
Zdravím,
stále mám u CZC nedořešenou reklamaci a chtěl bych znát Váš názor.
Před třemi lety jsem si koupil u CZC mini PC (Intel NUC - 6i7KYK2) a protože se tento počítač prodával bez "vnitřností" spolu s počítačem jsem si koupil i SSD a RAM.
Před měsícem jsem tento počítač reklamoval kvůli vadnému ventilátoru, vydával nepříjemné a hlasité zvuky a protože ventilátor jsem viděl na ebayi za 900-1 200Kč řekl jsme si proč nevyužít reklamačního procesu.
Počítač jsem poslal tedy poslal na reklamaci poštou, v počítači byly i zmíněné komponenty, které nebyly předmětem reklamačního procesu. Po měsíci čekání mi CZC z ničeho nic poslali protokol o tom, že reklamace je uznaná, ale i s dobropisem o vracení částky za počítač. Řekl jsem si proč proboha? Kvůli vadnému ventilátoru? Okamžitě jsem volal na reklamační oddělení kde mi bylo řečeno, že rozhodnutí reklamačního oddělení je konečné, prosil jsem je, jestli není možné toto rozhodnutí nějak zrušit, počkal bych i déle, hlavně, že bych měl počítač zpět, ale nešlo to. Takže mi vrátili peníze, problém nastal, když jsem se ozval o komponenty uvnitř počítače.
Pro mě bylo velice nevýhodné si nechat vrátit peníze za pc a počítal jsem s tím, že se mi přece musí pc vrátit, když šlo jen o ventilátor.
Protože komponenty, které byly uvnitř mě stali 6 500Kč a plánoval jsem je prodat nebo použít v jiném zařízení.
Několikrát jsem tam volal abych se ujistil, že to řeší. Údajně to řeší, prý to řeší se "zahraničním výrobcem".
Na jejich řešení čekám skoro měsíc, bojím se, že komponenty vůbec neuvidím nebo mi přijdou nejdříve za půl roku. Jako omluvu mě zatím poslali kupon za 1 000Kč, ale spíš bych byl radši kdyby mi buď nabídli alternativní produkty nebo mi vrátili peníze zpět.
Několikrát jsme volal na jejich reklamační oddělení, když jsem tam volal poprvé bylo mi řečeno, že se mi něco posílá, nebyla to pravda. Po druhém telefonátu mi bylo řečeno, že mou věc urgentně řeší se zahraničním výrobcem.
Dá se proti tomu něco dělat? Nebo mám vyčkávat? Díky za reakce.
stále mám u CZC nedořešenou reklamaci a chtěl bych znát Váš názor.
Před třemi lety jsem si koupil u CZC mini PC (Intel NUC - 6i7KYK2) a protože se tento počítač prodával bez "vnitřností" spolu s počítačem jsem si koupil i SSD a RAM.
Před měsícem jsem tento počítač reklamoval kvůli vadnému ventilátoru, vydával nepříjemné a hlasité zvuky a protože ventilátor jsem viděl na ebayi za 900-1 200Kč řekl jsme si proč nevyužít reklamačního procesu.
Počítač jsem poslal tedy poslal na reklamaci poštou, v počítači byly i zmíněné komponenty, které nebyly předmětem reklamačního procesu. Po měsíci čekání mi CZC z ničeho nic poslali protokol o tom, že reklamace je uznaná, ale i s dobropisem o vracení částky za počítač. Řekl jsem si proč proboha? Kvůli vadnému ventilátoru? Okamžitě jsem volal na reklamační oddělení kde mi bylo řečeno, že rozhodnutí reklamačního oddělení je konečné, prosil jsem je, jestli není možné toto rozhodnutí nějak zrušit, počkal bych i déle, hlavně, že bych měl počítač zpět, ale nešlo to. Takže mi vrátili peníze, problém nastal, když jsem se ozval o komponenty uvnitř počítače.
Pro mě bylo velice nevýhodné si nechat vrátit peníze za pc a počítal jsem s tím, že se mi přece musí pc vrátit, když šlo jen o ventilátor.
Protože komponenty, které byly uvnitř mě stali 6 500Kč a plánoval jsem je prodat nebo použít v jiném zařízení.
Několikrát jsem tam volal abych se ujistil, že to řeší. Údajně to řeší, prý to řeší se "zahraničním výrobcem".
Na jejich řešení čekám skoro měsíc, bojím se, že komponenty vůbec neuvidím nebo mi přijdou nejdříve za půl roku. Jako omluvu mě zatím poslali kupon za 1 000Kč, ale spíš bych byl radši kdyby mi buď nabídli alternativní produkty nebo mi vrátili peníze zpět.
Několikrát jsme volal na jejich reklamační oddělení, když jsem tam volal poprvé bylo mi řečeno, že se mi něco posílá, nebyla to pravda. Po druhém telefonátu mi bylo řečeno, že mou věc urgentně řeší se zahraničním výrobcem.
Dá se proti tomu něco dělat? Nebo mám vyčkávat? Díky za reakce.