Stránka 1 z 1

Zlomený kabel - reklamace?

Napsal: 15 bře 2010 20:52
od mr.M
Zdravíčko geekové, po více jak roce se mi u mých Sennheiser PMX-100 zlomil kablík resp. nejdřív praskla bužírka - to sem opravil tekutou izolací, pak to prasklo znovu a nyní mi prdly asi i drátky... sluchátka jsem kupoval v alze 20.8.2008 tudíž mám ještě záruku - co myslíte má smysli jí chtít uplatňovat a nebo ne a jít třeba do té omezené edice od KOSSu ? :blush: Díky M.

Re: Zlomený kabel - reklamace?

Napsal: 15 bře 2010 20:56
od Žbeky
Nevím jestli by uznali tu samoopravu, jestli teda jde poznat. Pokud ne tak to reklamuj

Re: Zlomený kabel - reklamace?

Napsal: 15 bře 2010 21:01
od mr.M
když se na to tak dívám, tak trochu ano... zkusím to a uvidíme... 8)

Re: Zlomený kabel - reklamace?

Napsal: 21 bře 2010 13:06
od mr.M
:D k mému překvapení si toho všimli, ale i přes to, to vzali a prohlásili, že s tím něco udělají :smile: takže uvidíme... mají na to čas do 19.4. :smile:

Re: Zlomený kabel - reklamace?  Vyřešeno

Napsal: 26 bře 2010 17:11
od mr.M
je to až k nevíře, ale uznáno, opraveno a to vše do týdne :smile:

Re: Zlomený kabel - reklamace?

Napsal: 26 bře 2010 19:51
od mmmartin
To je jedna z výhod značkových výrobků: jsou sice o něco dražší, ale na druhou stranu jsou velké a známé značky většinou mnohem velkorysejší při posuzování záruky.