Stránka 1 z 1
					
				Zlomený kabel - reklamace?
				Napsal: 15 bře 2010 20:52
				od mr.M
				Zdravíčko geekové, po více jak roce se mi u mých Sennheiser PMX-100 zlomil kablík resp. nejdřív praskla bužírka - to sem opravil tekutou izolací, pak to prasklo znovu a nyní mi prdly asi i drátky... sluchátka jsem kupoval v alze 20.8.2008 tudíž mám ještě záruku - co myslíte má smysli jí chtít uplatňovat a nebo ne a jít třeba do té omezené edice od KOSSu ? 

  Díky M.
 
			 
			
					
				Re: Zlomený kabel - reklamace?
				Napsal: 15 bře 2010 20:56
				od Žbeky
				Nevím jestli by uznali tu samoopravu, jestli teda jde poznat. Pokud ne tak to reklamuj
			 
			
					
				Re: Zlomený kabel - reklamace?
				Napsal: 15 bře 2010 21:01
				od mr.M
				když se na to tak dívám, tak trochu ano... zkusím to a uvidíme...  

 
			 
			
					
				Re: Zlomený kabel - reklamace?
				Napsal: 21 bře 2010 13:06
				od mr.M
				
  k mému překvapení si toho všimli, ale i přes to, to vzali a prohlásili, že s tím něco udělají 

  takže uvidíme... mají na to čas do 19.4. 

 
			 
			
					
				Re: Zlomený kabel - reklamace?  Vyřešeno
				Napsal: 26 bře 2010 17:11
				od mr.M
				je to až k nevíře, ale uznáno, opraveno a to vše do týdne  

 
			 
			
					
				Re: Zlomený kabel - reklamace?
				Napsal: 26 bře 2010 19:51
				od mmmartin
				To je jedna z výhod značkových výrobků: jsou sice o něco dražší, ale na druhou stranu jsou velké a známé značky většinou mnohem velkorysejší při posuzování záruky.