Stránka 1 z 1

Reklamace HD 7870

Napsal: 17 čer 2012 22:56
od Ukuk
Zdravim mam v reklamaci 7870 oc od sapphiru...Kupoval jsem ji v CZC...Karta ztracela po delsi zatezi signal do monitoru...Karta je zhruba 17 dni v reklamaci cemuz se nedivim a neresim to ale chci se zeptat:

Na reklamacnim protokolu je napsano: zpusob reseni reklamace:oprava

takze:

1.Servis udela opravu karty kterou jsem jim dal cili presne tu kartu co sem jim dal a bude funkci-ocekavam tento vysledek a pri dalsi funkcnosti karty budu spokojen

2.Poslou jakysi repas ktery nebude fyzicky ta sama karta jakou jsem jim dal avsak bude to ten samy konkretni model...Musim ho prijmout?Karta byla zakoupena na konci brezna 29 cili mam nejake pravo tento dany repas odmintout?Nekde sem cetl ze do 6 mesicu ano...

3.Kartu budu prebirat na pobobocce czc osobne problem je v tom ze nemam seriovy cislo karty.na reklamacnim protokolu je uvedeno seriove cislo snad to bude cislo te karty...Dale ma prodejce povinost me informovat o tom zda je karta repasovana cili je to jina nez ta co sem jim dal ci nema?

BTW:Vim ze se tady toho dost napsalo takze mi budou stacit strucne odpovedi na ty moje 3 body diky:)

Re: Reklamace HD 7870

Napsal: 17 čer 2012 23:24
od petr22
U elektroniky se zadna oprava nedela, elektronika se vyhazuje a meni se kus za kus. Pokud je vadna PCB nic jineho stejne nezbyva.

To co s nejvetsi pravdepodobnosti udelaji bude vymena kus za kus, s tim ze dodavatel nejspis posle repasovanou kartu.

Z principialniho hlediska je v tomto pripade reklamace vyrizena.

Re: Reklamace HD 7870

Napsal: 17 čer 2012 23:35
od Ukuk
No to sice je ale otazka taky znela zda mam pravo pozadovat fungl novou kartu a ne repas...Nemeli by sedet S/N a ja mam jasne napsano jako zpusob vyrizeni reklamace oprava ne vymena za pouzity kus...O to jde zda mam pravo to neprijmout s odovolanim ze zpusob reklamace nebyl vyrizen zpusobem ktery je uveden v protokolu...

Re: Reklamace HD 7870

Napsal: 18 čer 2012 00:01
od d1amond
Ne. V reklamačním řádu je uvedeno, že prodejce řeší záruční reklamace opravou nebo výměnou za stejný nebo adekvátní kus. V tomto případě je oprava na 99% karta poslaná od dodavatele a budeš mít jiné sériové číslo. Na reklamačním trvalo 3 měsíce, než se nám zboží otočilo od dodavatele zpět.

Re: Reklamace HD 7870

Napsal: 18 čer 2012 06:40
od petr22
Vymena muze byt za novy, pouzity nebo repasovany kus (je to to same). A repasovany kus byva preferovana moznost, pokud to jde. Pripadne, pokud uz se nevyrabi, tak za ekvivalent v podobne cene.