BSoD - irql_not_less_or_equal
Napsal: 22 srp 2013 22:04
Zdravím,
právě sem se registroval. Mám notebook ASUS N53S (RAM 4GB, intel i5-2410, nvidia 540M, Win7). Jsem běžný uživatel, žádný expert. Před týdnem mi odešel zřejmě disc D:, v práci s ním (kopírování, spouštění filmu/seriálů z tohoto disku se mi kousl PC a naběhla modrá obrazovka). Tak sem se pokusil zachránit, co šlo a všechno zkopíroval na C:, s jedním diskem se to ještě dá. Takže sem to nechal bejt. Můj ntb má za sebou už nějaké tři reklamace, poslední někdy v říjnu 2012, ale pořád je v záruce. Šlo 2x o výměnu základní desky a jednou HDD. Chápu, že sem si nekoupil 2x dobrý ntb, ale jak už sem psal, sem běžný uživatel s omezenými financemi.
Dneska sem do toho praštil, bouchnul, jak chcete, je vidět zjevné mechanické poškození (dvě promáčklá místa), ntb se vypnul, po 30s se zapnul, najel k profilu, ale než systém najede do plochy, tak se zobrazí modrá obrazovka s irql_not_less_or_equal. Bohužel, nemám možnost jak obrazovku vyfotit, mohu potřebné info opsat či najít na internetu podobný screen. Odešel mi také touchpad. Jinak ntb pracuje v nouzovém režimu se sítí bez problému, ale jistě chápete, že to není ideální.
Pokud to pošlu k reklamaci, kde mi sice zatím vyšli vždy vstříc, ale neprokázalo se mech. poškození, u tohohle případu mám strach, že by mě reklamaci nemuseli uznat. Nejdřív v pondělí by si ho mohli vyzvednout, tudíž mám dost času a právě proto píšu.
Provedl sem chkdsk C:, opravovali to tam nějaký segmenty, ale né nějak ve velkym. Zkoušel sem spustit systém v nastavení při posledním úspěšném spuštění, to nevyšlo. Win 7 origo nemám, zálohovano taky nemám.
Prosím tedy o pomoc. Jaké sou mé možnosti? Mohu nějakým způsobem zálohovat Winy z nouzového režimu a poté je přeinstalovat?
právě sem se registroval. Mám notebook ASUS N53S (RAM 4GB, intel i5-2410, nvidia 540M, Win7). Jsem běžný uživatel, žádný expert. Před týdnem mi odešel zřejmě disc D:, v práci s ním (kopírování, spouštění filmu/seriálů z tohoto disku se mi kousl PC a naběhla modrá obrazovka). Tak sem se pokusil zachránit, co šlo a všechno zkopíroval na C:, s jedním diskem se to ještě dá. Takže sem to nechal bejt. Můj ntb má za sebou už nějaké tři reklamace, poslední někdy v říjnu 2012, ale pořád je v záruce. Šlo 2x o výměnu základní desky a jednou HDD. Chápu, že sem si nekoupil 2x dobrý ntb, ale jak už sem psal, sem běžný uživatel s omezenými financemi.
Dneska sem do toho praštil, bouchnul, jak chcete, je vidět zjevné mechanické poškození (dvě promáčklá místa), ntb se vypnul, po 30s se zapnul, najel k profilu, ale než systém najede do plochy, tak se zobrazí modrá obrazovka s irql_not_less_or_equal. Bohužel, nemám možnost jak obrazovku vyfotit, mohu potřebné info opsat či najít na internetu podobný screen. Odešel mi také touchpad. Jinak ntb pracuje v nouzovém režimu se sítí bez problému, ale jistě chápete, že to není ideální.
Pokud to pošlu k reklamaci, kde mi sice zatím vyšli vždy vstříc, ale neprokázalo se mech. poškození, u tohohle případu mám strach, že by mě reklamaci nemuseli uznat. Nejdřív v pondělí by si ho mohli vyzvednout, tudíž mám dost času a právě proto píšu.
Provedl sem chkdsk C:, opravovali to tam nějaký segmenty, ale né nějak ve velkym. Zkoušel sem spustit systém v nastavení při posledním úspěšném spuštění, to nevyšlo. Win 7 origo nemám, zálohovano taky nemám.
Prosím tedy o pomoc. Jaké sou mé možnosti? Mohu nějakým způsobem zálohovat Winy z nouzového režimu a poté je přeinstalovat?