BSOD Vyřešeno

Sekce pro řešení potíží s BSOD (tedy pády Windows do tzv. modré smrti)

Moderátoři: Mods_senior, BSOD team

sim20
Level 3
Level 3
Příspěvky: 490
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž

BSOD

Příspěvekod sim20 » 28 říj 2013 20:31

Zdravím, poslední dobou mi občas při startu PC naskočí modrá smrt, potom se počítač restartuje a vesele bez problému funguje. Mrkněte mi prosím někdo na minidump. http://leteckaposta.cz/635887181
Děkuju za pomoc



Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9115
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž

Re: BSOD

Příspěvekod MiliNess » 28 říj 2013 22:41

Mám dojem, že to způsobuje Comodo Firewall. Ostatně oni mají často problémy.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

sim20
Level 3
Level 3
Příspěvky: 490
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž

Re: BSOD

Příspěvekod sim20 » 28 říj 2013 22:50

Bezva, bál jsem se HW problému.
Je nějaký způsob, jak zjistit jestli to opravdu dělá Comodo Firewall? Nerad bych se ho zbavoval :)

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9115
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž

Re: BSOD  Vyřešeno

Příspěvekod MiliNess » 28 říj 2013 23:08

Není. Můžeš si ale vytvořit bod obnovy a pak se vrátit před odinstalování Comoda.
Můžeš také zkusit spustit Verifier, možná dostaneme výpis paměti s lepšími informacemi:
Spustit->napište "verifier"->OK->Vytvořit uživatelské nastavení->Vybrat individuální nastavení z úplného seznamu->mimo "Simulace nedostatku prostředků" zatrhněte vše->vybrat ovladače ze seznamu->vyberte vše, co není od Microsoftu->Dokončit->restartujte PC

Pokud verifier narazí na nějaký problém, objeví se BSOD a dojde k restartu počítače. Ve složce Windows\Minidump by se měl vytvořit nový výpis paměti.
Pokud by k BSOD docházelo už při startu OS a nedařilo se i po několika restartech zavést systém,
spusťte nouzový režim (mačkání F8 při startu PC)
Tam spusťte Verifier a zvolte "Odstranit existující nastavení->Dokončit->restart PC.
Detekce chyby může trvat několik hodin i dní
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • BSOD
    od PeterInva » 27 pro 2018 22:47 » v Problémy s hardwarem
    5
    421
    od mmmartin
    28 pro 2018 21:25
  • BSoD
    od tRaviss » 08 lis 2018 13:16 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    6
    1273
    od xbs
    12 lis 2018 21:21
  • BSoD
    od vlado33333 » 17 říj 2019 16:26 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    2
    577
    od JegenaJk
    19 říj 2019 03:22
  • nahodny BSOD
    od Doctor1990 » 04 srp 2019 14:12 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    4
    433
    od petr22
    04 srp 2019 19:11
  • Časté BSOD
    od UltraViolence » 04 srp 2019 19:44 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    2
    334
    od UltraViolence
    04 srp 2019 21:18

Zpět na “BSOD (Blue Screen Of Death)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 5 hostů