Stránka 1 z 1

BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 17 srp 2014 14:35
od Scientific
Ahoj, zde jsou informace:

Neřekl bych, že je závada na HW, stává se mi to od té doby, co jsem notebook koupil. Už dva roky s tím bojuji. Někdy to spadne několikrát za den, někdy i jednou za hodinu, to se ale teď už nestává, za poslední půlrok mi to spadne třeba obden. Systém má takové chvilky, kdy to padá furt a já jsem odhodlán notebook reklamovat, ale jakmile si vše potřebné zazálohuji, zpozoruji, že je po problému, mám třeba měsíc klid a pak to zase začne padat, prostě jak se tomu chce. Zkusil jsem reinstalaci systému, nepomohlo to.

Někdy to spadne úplně náhodou, někdy od notebooku nachvilku odběhnu a když se vrátím, vidím úvodní stránku (restartovalo se to po pádu), ale třeba před chvilkou se mi to stalo, když jsem rozbaloval rar a zároveň si k tomu pustil film, film se mi asi po 5minutách začal chvilku sekat a hned na to mi to spadlo.


a) http://leteckaposta.cz/184243674
b) Tohle jsem pochopil, že se týká jen WinXP.
c) Měl by to být: notebook ASUS K55A-SX, nebo tomu hodně podobný, je hodně variant nepatrně se lišících, teď nevím přesně, kouknu se, jakmile budu vědět.

d) Nastavení z výroby.
e)
► Zobrazit spoiler

f)

Re: BSOD

Napsal: 17 srp 2014 15:36
od pulsik
Zdravím. Je to na 99% HW závada. Výpis ukazoval na disk a log z CDI to akorát potvrdil. Můžeš reklamovat.

Re: BSOD

Napsal: 17 srp 2014 16:05
od Scientific
Notebook jsem kupoval u ElectroWorldu, oni mi tedy prodaly vadný notebook...

1) Že je to chyba HW si poznal z logu testu disku? Podle přemapovaných a podezřelých sektorů disku si poznal, že je rozbitý disk? Co to znamená? V čem je tedy závada?
2) Disk mám před reklamací zformátovat? Jakým způsobem?
3) Co mám uvést jako důvod reklamace? BSOD?
4) Mám nárok na proplacení poštovného, když jim to budu posílat.
5) Notebook jsem koupil loni v červenci, četl jsem, že když dám elektroniku na reklamaci, že se záruku 24měsíců obnoví, je to pravda?

Re: BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 17 srp 2014 16:22
od pulsik
1) Poznal jsem to z výpisu (minidumpu). Log z CDI byl jen takovým dodatkem.
2) Disk bych před reklamací raději zformátoval nebo uvedl do továrního stavu.
3) Důvod k relamaci uveď problémy, které jsi popsal v prvním příspěvku + jim můžeš na médiu poslat vypisy z havárií.
4) Záleží na domluvě.
5) Netuším.

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk

Re: BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 17 srp 2014 16:33
od Scientific
3) Těmi výpisy myslíš ten rar "minidump.rar", který jsem poslal leteckou poštou? Jak bys jim to poslal?

A) Vytiskl a přiložil k notebooku.
B) Vypálil na disk a přiložil.
C) Poslal emailem zvlášť.
D) Hodil do továrního nastavení a nechal jim to na ploše.
E) Jinak?

Re: BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 17 srp 2014 16:51
od pulsik
Ano.

B

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk

Re: BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 06 říj 2014 21:39
od Scientific
Už mám notebook po reklamaci doma. Ve zprávě je napsáno, že závada na HW není. Prý testy výbrobcem a zátěžové testy OK. A jen obnovili sstém, což sem dělal taky a nepomohlo, takže 30 dnů jsem měl notebook pryč úplně zbtečně. Celé PC-help mi tvrdí, ž je závada na HDD, ale podle výrobce prý není. :D

Re: BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 06 říj 2014 21:57
od guest
Tem disk vadný je to podle výpisu pozná každý kdo umí číst. Ale před reklamací je dobré použít program výrobce disku.

Odesláno z mého MT15i

Re: BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 06 říj 2014 22:08
od Oxxid
Uprimne docela chcij*s proti vetru. Sam jsi rekl, ze jsi reinstaloval system a zavada se stale projevovala, tak cim to asi bude kdyz jsi vyradil SW?

Z informaci a logu co jsi poskytl je zrejme, ze se jedna o HW zavadu a o nekompetentni servis.

Re: BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 07 říj 2014 15:43
od pulsik
Už nemám nic, co bych dodal.

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk

Re: BSOD - KERNEL-DATA-INPAGE-ERROR

Napsal: 10 říj 2014 17:22
od Scientific
Oxxid píše:Uprimne docela chcij*s proti vetru. Sam jsi rekl, ze jsi reinstaloval system a zavada se stale projevovala, tak cim to asi bude kdyz jsi vyradil SW?

Z informaci a logu co jsi poskytl je zrejme, ze se jedna o HW zavadu a o nekompetentni servis.



Ani ne no. Podle toho jak se to vezme. Po reinstalaci to bylo několik měsíců v pohodě, pak to začalo znovu.
Takže svým způsobem obnovení systému částečně pomohlo, tedy spíš oddálilo problém.
Kdyby byla vyloženě porucha HW, tak by problém byl stejný jako před reinstalací.
Tím nechci říct, že nemáte pravdu, třeba je závada na HW, ale tak teda na disku?
Myslíte, že mě tedy obelhali a testy disku nedělali?

Tuto chybu z 99% může způsobovat problém s HDD nebo RAM.
Poslali mi černé na bílém, že HDD testoval výrobce vč. zátěžového testu a nic s ním není a RAM také testovali.