Stránka 1 z 1

KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR

Napsal: 02 srp 2018 19:15
od Pvt. Strangelove
Dobrý den,

zhruba před čtrnácti dny jsem si pořídil nový počítač a již po druhé mi Windows vyhodil BSOD s chybou KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR (0x7A) - parametr C0000005. Když jsem na chybu narazil poprvé, udělal jsem přes CHKDSK kontrolu SSD disku se systémem, kontrolu RAM od Windows a dva cykly v MemTestu. Také jsem aktualizoval zastaralé ovladače (byť jen LAN driver a Audio driver, pro které vyšel update) a zkusil přesunout stránkovací soubor na druhý disk a zkusil na chvíli nastavit stálou velikost, dokud mi windows decentním vypnutím hry nenaznačil, že potřebuje více a změnit nastavování velikosti zpátky na automatické. Bohužel, na chybu jsem narazil znovu (a s dostatečným časovým odstupem na to, abych už předchozí Minidump nevyhrabal).
Minidump a eventlog - http://leteckaposta.cz/385936878
CrystalDisk info -
► Zobrazit spoiler


OS: Windows 10 Home, CPU: AMD Ryzen 1700X, RAM: 16 GB DDR4 ram, MB: ASUS PRIME B350-PLUS

Re: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR

Napsal: 06 srp 2018 19:24
od adavyp
Prosím udělej ještě Memtest. Test spusť na každý RAM modul zvlášť.

Re: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR

Napsal: 10 srp 2018 15:48
od Pvt. Strangelove
Omlouvám se, že píšu tak opožděně, ale testy chvíli trvají a času není tolik. Žádná chyba, předpokládám že problém je/byl nejspíše v kompatibilitě mezi deskou a typem ram (nové verze firmware desky řešily spoustu problémů s memory mangementem a kompatibilitou), alespoň myslím.

Re: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR

Napsal: 11 srp 2018 22:19
od adavyp
Zkoušel jsi provozovat PC s každou ramkou zvlášť?