Dobrý den,
Předem upozorňuji, že nejsem znalý a potřeboval bych nutně poradit, bohužel už si nevím rady.
Dnes mi počítač vyhodili "modrou smrt" s chybovou hláškou "SYSTEM SERVICE EXCEPTION." Chvíli jsem potom hledal, co by mohlo pád způsobovat a narazil na program Windows 10 SDK za pomocí kterého se mi podařilo rozluštit výpis paměti (minidump). Bohužel výpis mi nic neříká a proto se na Vás obracím. Níže přikládám výpis z paměti a do přílohy přímo soubor.
Bohužel se souborem nejde extra manipulovat, ale pokud by byla potřeba, uploudnul bych ho na Onedrive.
Předem mockrát děkuji za odpověď a jakoukoliv radu
-------------------------------------------------------
Microsoft (R) Windows Debugger Version 10.0.18362.1 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
Loading Dump File [C:\Windows\minidump\122519-7781-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available
************* Path validation summary **************
Response Time (ms) Location
Deferred https://msdl.microsoft.com/download/symbols
Symbol search path is: https://msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:
Windows 10 Kernel Version 18362 MP (12 procs) Free x64
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff803`11800000 PsLoadedModuleList = 0xfffff803`11c48130
Debug session time: Wed Dec 25 17:08:29.624 2019 (UTC + 1:00)
System Uptime: 2 days 8:45:21.702
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
...............................................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
.................
For analysis of this file, run !analyze -v
6: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (3b)
An exception happened while executing a system service routine.
Arguments:
Arg1: 00000000c0000005, Exception code that caused the bugcheck
Arg2: fffff80311839dfa, Address of the instruction which caused the bugcheck
Arg3: ffffd009c49bce40, Address of the context record for the exception that caused the bugcheck
Arg4: 0000000000000000, zero.
Debugging Details:
------------------
KEY_VALUES_STRING: 1
PROCESSES_ANALYSIS: 1
SERVICE_ANALYSIS: 1
STACKHASH_ANALYSIS: 1
TIMELINE_ANALYSIS: 1
DUMP_CLASS: 1
DUMP_QUALIFIER: 400
BUILD_VERSION_STRING: 10.0.18362.535 (WinBuild.160101.0800)
DUMP_FILE_ATTRIBUTES: 0x8
Kernel Generated Triage Dump
DUMP_TYPE: 2
BUGCHECK_P1: c0000005
BUGCHECK_P2: fffff80311839dfa
BUGCHECK_P3: ffffd009c49bce40
BUGCHECK_P4: 0
EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000005 - <Unable to get error code text>
FAULTING_IP:
nt!ExAcquirePushLockSharedEx+10a
fffff803`11839dfa f0480fb10e lock cmpxchg qword ptr [rsi],rcx
CONTEXT: ffffd009c49bce40 -- (.cxr 0xffffd009c49bce40)
rax=0000000000000000 rbx=ffffe5827f799080 rcx=0000000000000011
rdx=0000000000000028 rsi=0000000000000028 rdi=ffffe5827f7993a0
rip=fffff80311839dfa rsp=ffffd009c49bd830 rbp=ffffd009c49bdb80
r8=ffffd009c49bd878 r9=7fffe5827f0db3f0 r10=7ffffffffffffffc
r11=ffffac7a79e00000 r12=ffffe5827f799080 r13=ffffe5827f0db080
r14=0000000000000000 r15=000000d1047feb80
iopl=0 nv up ei pl zr na po nc
cs=0010 ss=0018 ds=002b es=002b fs=0053 gs=002b efl=00050246
nt!ExAcquirePushLockSharedEx+0x10a:
fffff803`11839dfa f0480fb10e lock cmpxchg qword ptr [rsi],rcx ds:002b:00000000`00000028=????????????????
Resetting default scope
BUGCHECK_STR: 0x3B_c0000005
CPU_COUNT: c
CPU_MHZ: e09
CPU_VENDOR: AuthenticAMD
CPU_FAMILY: 17
CPU_MODEL: 71
CPU_STEPPING: 0
CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: WIN8_DRIVER_FAULT
PROCESS_NAME: chrome.exe
CURRENT_IRQL: 0
ANALYSIS_SESSION_HOST: DESKTOP-O1RKJFM
ANALYSIS_SESSION_TIME: 12-25-2019 17:37:21.0705
ANALYSIS_VERSION: 10.0.18362.1 x86fre
LAST_CONTROL_TRANSFER: from fffff803118b6cbb to fffff80311839dfa
STACK_TEXT:
ffffd009`c49bd830 fffff803`118b6cbb : ffffe582`7f799080 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`2a47abe0 : nt!ExAcquirePushLockSharedEx+0x10a
ffffd009`c49bd870 fffff803`11e594a9 : 00000000`00000000 00000000`00000002 00000000`00000000 ffffe582`7f0db580 : nt!MiLockVadShared+0x1b
ffffd009`c49bd8a0 fffff803`11e59225 : 00000000`00000004 000002a4`072d5d20 00000000`00000001 00000000`c0000005 : nt!MmQueryVirtualMemory+0x279
ffffd009`c49bda40 fffff803`119d2d18 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 ffffbc80`249d8180 : nt!NtQueryVirtualMemory+0x25
ffffd009`c49bda90 00007ff9`665dc524 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x28
000000d1`047feb48 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x00007ff9`665dc524
THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC: 3eb7ad46c94e6a009830dd8daba19fb24f0e11a8
THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC_OFFSET: 4b831b00234b102f803934a0aaec0c802ddeacca
THREAD_SHA1_HASH_MOD: f08ac56120cad14894587db086f77ce277bfae84
FOLLOWUP_IP:
nt!ExAcquirePushLockSharedEx+10a
fffff803`11839dfa f0480fb10e lock cmpxchg qword ptr [rsi],rcx
FAULT_INSTR_CODE: b10f48f0
SYMBOL_STACK_INDEX: 0
SYMBOL_NAME: nt!ExAcquirePushLockSharedEx+10a
FOLLOWUP_NAME: MachineOwner
MODULE_NAME: nt
IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe
DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 12dcb470
IMAGE_VERSION: 10.0.18362.535
STACK_COMMAND: .cxr 0xffffd009c49bce40 ; kb
BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 10a
FAILURE_BUCKET_ID: 0x3B_c0000005_nt!ExAcquirePushLockSharedEx
BUCKET_ID: 0x3B_c0000005_nt!ExAcquirePushLockSharedEx
PRIMARY_PROBLEM_CLASS: 0x3B_c0000005_nt!ExAcquirePushLockSharedEx
TARGET_TIME: 2019-12-25T16:08:29.000Z
OSBUILD: 18362
OSSERVICEPACK: 535
SERVICEPACK_NUMBER: 0
OS_REVISION: 0
SUITE_MASK: 272
PRODUCT_TYPE: 1
OSPLATFORM_TYPE: x64
OSNAME: Windows 10
OSEDITION: Windows 10 WinNt TerminalServer SingleUserTS
OS_LOCALE:
USER_LCID: 0
OSBUILD_TIMESTAMP: 1980-01-11 16:53:20
BUILDDATESTAMP_STR: 160101.0800
BUILDLAB_STR: WinBuild
BUILDOSVER_STR: 10.0.18362.535
ANALYSIS_SESSION_ELAPSED_TIME: 2e06
ANALYSIS_SOURCE: KM
FAILURE_ID_HASH_STRING: km:0x3b_c0000005_nt!exacquirepushlocksharedex
FAILURE_ID_HASH: {0a07b27c-d6fc-450f-cce4-99edf8dde3d7}
Followup: MachineOwner
---------
BSOD W10
Re: BSOD W10
Jak ma vypadat prispevek v sekci BSOD je popsano v navodu: viewtopic.php?f=118&t=129195
Je tam popsano co ma vse obsahovat a kam nahrat onen DMP soubor, ktery je pro analyzu potreba.
Je tam popsano co ma vse obsahovat a kam nahrat onen DMP soubor, ktery je pro analyzu potreba.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4
- 1540
-
od matesfox
Zobrazit poslední příspěvek
13 led 2024 19:41
-
- 0
- 366
-
od TheSalon112
Zobrazit poslední příspěvek
21 úno 2024 18:32
-
- 4
- 1344
-
od Radoozek
Zobrazit poslední příspěvek
08 pro 2023 16:45
-
- 10
- 1995
-
od inripuff
Zobrazit poslední příspěvek
27 úno 2024 14:18
-
- 5
- 998
-
od zele44
Zobrazit poslední příspěvek
03 úno 2024 10:14
Zpět na “BSOD (Blue Screen Of Death)”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti