Zdravím.
Jsem laik a mám problém.
Mám videokameru Panasonic SDR-S7 (jedna asi z nejlevnějších, cca kolem5000kč, kupovaná asi před rokem)
a dvd přehrávač Panasonic-teď nevim přesný typ ale kupovaný taky před rokem a cenově kolem2500kč
na kameře jsem vyčetl, že nahrává v MPEG2 a na dvd přehrávači, že umí DIVX nebo MP4
Když vypálim na dvd něco z té kamery,tak to na pc jde ale na dvd přehrávači nejde. Zkoušel jsem stáhnout z netu nějaký převodník, ale bezúspěšně, mám nějaké dva: ConvertXtoDVD4 a nějký AVI DivX MPEG to DVD Convert, možná s tim neumim pracovat, nebo to nejsou ty správné programy, prosím o radu, příp. odkaz na nějaký jednoduchý převodník, nebo něco takového.
Zaráží mě, že je to od stejné značky a stejně to nejde.
Předem díky.
Jindra
Jak převést video z kamery, aby ho přehrávač přehrál?* Vyřešeno
Jak převést video z kamery, aby ho přehrávač přehrál?*
Naposledy upravil(a) Myloš dne 07 bře 2011 23:30, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Oprava nadpisu „Problém z převodem formátu“. Co je to za zlozvyk nadepisovat vlákna „problém s…“? Je tak těžké namísto pitomého slova „problém“ ten problém nějak popsat?
Důvod: Oprava nadpisu „Problém z převodem formátu“. Co je to za zlozvyk nadepisovat vlákna „problém s…“? Je tak těžké namísto pitomého slova „problém“ ten problém nějak popsat?
Re: Problém z převodem formátu
skus Any Video Converter http://www.slunecnice.cz/sw/any-video-converter/ ma primitivni ovladani a je to spolehhlivej program
Just Fucking Google It!
Tak jsem to zkoušel, je to dobré že je to v češtině:-)) ale stejně mi to furt nejde.
DVDpřehrávač by měl teda umět: divX a MP4, ale když jsem to převáděl na tom převodníku na MP4, tak u ikony výslednýho souboru bylo MPEG4 a divX tenhle převodník asi neumí.