Asi si nebudeme rozumět, ale jsem z generace, která nechápe, co je za umění smíchat dvě věci, které před tím někdo jiný a za peníze vytvořil ve studiu. Nechci se pouštět do debat o smyslu, či nesmyslu, takové činnosti. jsou prostě věci, které my "starci" nepochopíme nikdy

Jen bych rád přihodil, že mnoho hudebníků a zvukařů (k nimž se počítám i já), vidí pod pojmem míchání muziky, smíchání signálů z jednotlivých hudebních nástrojů tak, aby vznikla poslouchatelná hudba. Přičemž je jedno, zda se jedná o živou produkci, či studiový záznam. Na živé hraní je nejlepší klasický mixážní pult, pro práci ve studiu je dobrý počítač a SW. Já osobně preferuji CakeWalk, jiní Cubasis. Na editaci jednotlivých stop je perfektní SoundForge, nebo WaveLab (doplněny o PlugIn moduly). Uznávám, že cena těchto programů je dalece za horizontem amatérského hraní si, ale jak psal
koja, mezi free nic kvaliního není a jak říká můj šéf :"kvalita něco stojí".
