CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Všeobecná sekce pro témata a příspěvky z oblasti IT či témata z blízkých oborů. Sekce pro uživatele, kteří nenalezli pro svůj IT dotaz tu správnou sekci.

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod beather » 24 črc 2017 15:22

petr22 píše:Vsechny moduly, ktere po X hodinach zateze zacnou zpusobovat problemy, projdou Memtestem bez jedine chybicky :-)

A to i tesne potom, co se ti zrestartuje pocitac.

Kdyz to ma treba jako darek, tak ti tech 14 dni take nemusi stacit.


coz jsou ovsem tvoje spekulace a ne muj pripad, kdy jsem mu uz v druhe vete sdelil, ze pameti nainstaluji hned po prichodu domu... A stale pises o vade vyrobku a ne o kompatibilite, kvuli ktere se se mnou hadal
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

Reklama
Uživatelský avatar
SamerLP
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1743
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod SamerLP » 24 črc 2017 15:29

Joj, toto poznám tiež v Alze, som si kupoval disk a predajca mi za 8€ nanucoval, že nech si priplatím za okamžitú výmenu, že ak by sa mi pokazil ten disk alebo bol vadný sektor či čo mi to hovoril, tak že mi ho rovno vymenia, a ja som mu snažil sa hovoriť 5 minút, že tú službu zbytočne nechcem, keď už disk stál veľa a on proste mi ju vnucoval. Smutné je na tom to, že aj keď povieš nie tak oni ti ju vnucujú ako keby oni dostali niečo navyše za to, že ti ju vnútia.
Keď ako zákazík poviem nie tak proste má to chápať predávajúci ako, že danú službu nechcem a naďalej mi ju nevnucovať, a čo viem, tak aj tak pár dní po kúpe sa predsa ešte keď tak dá dokúpiť keby si to niekto rozmyslel daná služba/služby.

Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod beather » 24 črc 2017 15:30

SamerLP píše:Joj, toto poznám tiež v Alze, som si kupoval disk a predajca mi za 8€ nanucoval, že nech si priplatím za okamžitú výmenu, že ak by sa mi pokazil ten disk alebo bol vadný sektor či čo mi to hovoril, tak že mi ho rovno vymenia, a ja som mu snažil sa hovoriť 5 minút, že tú službu zbytočne nechcem, keď už disk stál veľa a on proste mi ju vnucoval. Smutné je na tom to, že aj keď povieš nie tak oni ti ju vnucujú ako keby oni dostali niečo navyše za to, že ti ju vnútia.


nejsmutnejsi na tom je, ze i kdyz ten clovek zakonite musi citit, ze jsi technicky znalejsi, tak se s tebou stale hada a presvedcuje te o opaku
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod petr22 » 24 črc 2017 15:35

To, ze pameti nainstalujes ihned po prichodu domu ti nemusi odhadit chybu, rikam to poctvrte. Za mesic skusis renderovat video, padne ti po par hodinach pocitac - chyba pameti. Reklamujes pamet - ejhle, pamet je bezvadna, deska taky, procesor taky. Jak z toho ven ? Po mesici uz nijak, kdyz mas 14 dnu.

Pokud se zavada projevuje pouze v urcite kombinaci zakladnich desek, procesoru a pameti, tak ja tomu rozhodne rikam kompatibilita. Kdyz je dam jinam, zavada se neprojevuje.

Muzes tomu rikat zavada, jenze ty pameti jsou oficialne funkcni a nelze je tedy reklamovat, to same ostatni komponenty. Ze nejsou vadne mam u vetsiny z nich pisemne. Jen tak nejak nefunguji korektne dohromady. Funguji ale v kombinaci s jinymi komponenty.

A to je presne ta nekompatibilita, ktera se projevuje az po x hodinach pouzivani a o ktere ten technik mluvil.

Uživatelský avatar
SamerLP
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1743
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod SamerLP » 24 črc 2017 15:42

Tak ale keď si dokúpil presne takú istú ramku ktorú už má a len ďalšiu a tá prvá je kompatibilná tak neviem kde je problém, fungovať mu bude, čiže zbytočne by mu asi bola predĺžená možnosť vrátenia tovaru než je normálna 14 dní zo zákona. A poviem aj pravdu, pri ramkách by som si to ani nedokupoval, keď si kupujem takú istú čo robia skoro všetci že si buď dokúpia presne tú istú čo majú alebo inú značku ale také isté parametre. A zas asi z ramkami moc problémov nie je, teda aspoň ja som nemal ešte, mám v počítači už vyše roka 4GB ramky trikrát tie isté a zatiaľ idú dobre a žiadny problém.

Uživatelský avatar
Adys301
člen HW spec týmu
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8461
Registrován: říjen 12
Bydliště: Ano
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Adys301 » 24 črc 2017 17:06

Tak tu GTX 1070 přesunuli do oddělení pro vrácení zboží do 14 dnů, jen mi o tom zapomněli napsat email.

Uživatelský avatar
Vstrom650
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1014
Registrován: červen 14
Bydliště: Mladá Boleslav
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Vstrom650 » 24 črc 2017 19:15

Já tam nakoupil už věci cca za 200tis dohromady během 4 let a vždy vše funkční, až na tu kartu. Minulý rok jsem koupil Gtx 1070 od Gigabyte a druhý den vracel kvůli hlučnosti a ihned zakoupil od MSI a docela sem měl nervy, aby si nevymysleli nějakou prkotinu, že jsem to poškodil atd. Doma by se mi těžko vysvětlovala grafika za 30tis:)

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod petr22 » 24 črc 2017 20:37

Pokud dostanes originalne zapecetene baleni, tak CZC nema jak ovlivnit funkcnost.

Rozhodne to nefunguje zpusobem "ten vypada jako trubka, tomu dame ten nefunkcni kus".

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Kotik » 24 črc 2017 23:03

Nakupuji u czc snad peknou radku let, utraceny desetitisice a zatim vzdy spokojenost. I co se tyce reklamaci. Vzdy bez problemu reklamace uznana, vetsinou vymena za novy kus. Posledne tedagrafiku vratili opravenou, ale funguje.
Nechal si u czc sestavit PC, doma zjistil, ze disk je hlucny, obratem jsem jel do czc, ze chci disk jiny, zetenhle je hlucny, dali dobropis a rovnou novy ten samy disk. Nebo jsem koupil notebook, po rozbaleni jsem zjistil, ze v notebooku neco chrasti, tudiz jsem ani nezapinal, hned do czc, rekl jim, ze v nem neco chrasti, opet vymenili ihned za novy. Takze za me spokojenost. Vse je ale o lidech, mozna mam jenom stesti na pobocku.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i5-4430 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / MSI R7 265 OC / Crucial MX500, 250GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win10 Pro 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000; Sennheiser HD 438

Uživatelský avatar
SamerLP
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1743
Registrován: srpen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod SamerLP » 24 črc 2017 23:24

Aby som aj ja prispel s skúsenosťou aj keď len asi polovičnou, som si u CZC tiež kúpil pred dvoma rokmi wifi kartu za dobrú cenu a prišla v dobrom stave a potrebu ju reklamovať som nemal a už vlastne ani nebudem môcť keďže záruka už asi aj skončila :D
Inak je veľká škoda, že CZC nie je rozšírená aj na Slovensku ako taká Alza alebo taký Mall. Určite keby boli aj u nás darilo by sa jej s jej dobrými cenami. Síce je možnosť dodania iba kuriérom na Slovensko ale pri menších veciach sa to neoplatí lebo drahá doprava a za druhé pre Slovákov je to horšie s tými reklamáciami, pretože ísť na pobočku do česka výjde dosť doprava sa tam dostať a za druhé poslať im to poštou tiež nie je zadarmo. Čiže síce len raz som u CZC nakupoval ale aj pri jednom nákupe som mal dobré skúsenosti s nimi a keby nebola iná možnosť a u nich lepšia cenová dostupnosť tak znova u nich nakúpim veľmi rád :thumbup:

Uživatelský avatar
Blitzkrieg
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 680
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Blitzkrieg » 24 črc 2017 23:37

Přesně z tohoto důvodu u CZC často nakupuji - oproti zelenému skřetovi mají mnohdy i výrazně nižší ceny u totožného produktu. Plusem je také doprava na pobočku zdarma - s tím mě Alza a Mall iritují (v případě nějaké maličkosti [LAN kabel apod.] zaplatím více za dopravu než za samotný produkt :lol:)

Ve všech ostatních ohledech si velcí prodejci (Alza, CZC, Mall, TS Bohemia/Alfa, Mironet) v ničem nezadají. Odlišuje se jen Alza, která dost rapidně zvýšila rychlost dodání na pobočku a nechala prodejny otevřené i o víkendech... (mimochodem, na to "nepřímo" reagovalo CZC, které nyní nabízí dodání na pobočku ještě tentýž den při objednání do určité hodiny - konkurence je hold dobrá věc :thumbup: )


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Vše ostatní (z oblasti IT)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů