Stránka 1 z 3

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 18 črc 2017 15:21
od Adys301
GTX 1070 přišla, je nefunkční. CZC má fakt skvělé zaměstnance v reklamačním oddělení.


//
viewtopic.php?f=44&t=184517 opravdu není téma kde by se měli tyto věci probírat, proto jsme tyto příspěvky přesunul do samostatné příspěvku.
//Martab

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 18 črc 2017 17:23
od KingGustavo
Adys301 píše:GTX 1070 přišla, je nefunkční. CZC má fakt skvělé zaměstnance v reklamačním oddělení.


OT: Nic nového :D

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 19 črc 2017 10:24
od Fiba
Já mám zase s czc a reklamacema / vrácením jedině dobrý zkušenosti a s alzou zrovna tak. :)
Vždycky mi vyhověli.

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 19 črc 2017 10:31
od Adys301
To je něco jiného. Jim někdo vrátí rozbitou kartu a oni jí pak prodávají jako funkční.

CZC - zkušenosti s reklamací

Napsal: 19 črc 2017 11:48
od Blitzkrieg
Je to pech... ;-)

Tohle ale bude ojedinělý případ - u CZC nakupuji už několik let (především PC komponenty) a nikdy se mi nic podobného nestalo... Naopak velmi oceňuji jejich přístup v případě vrácení zboží do 14 dnů nebo reklamace - vše probíhá bez zbytečných řečí a rychle.

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 20 črc 2017 20:58
od Spartak1991
OT:
ojedinělý úpřípad to určitě není: sám s nimi mám hromadu zlých zkušenostích, tak i mé okolé - pokud se bavíme o reklamacích atd..
reklamuji věc s jedním problémem, ten vyřeší a pošlou na prodejnu, ale s dalšími 2 problémy, které tam dříve nebyli! chovají se k tomu jak prasata..a to jsem si proto dojel - kdybych si to nechal poslat domu přes ČP/DPD/PPL, tak by to přijelo asi na více kousků..
přijde mi, že alza má o něco lepší techniky, ale i tam se najdou vyjímky co nato serou..

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 20 črc 2017 21:56
od Andrew98
Pamatuji si, jak jsem měl problém se svou stařičkou GTX 560. Pěkně jsem ji vyčistil a poslal ji do CZC na reklamaci. Do protokolu mi napsali něco ve smyslu "špinavá, ohmataná, zaprášená", potom ji úspěšně vyreklamovali, ale očividně mi poslali kus, který byl taktéž vrácen a měl problém s tím, že bez zátěže běžely větráky na maximum a v zátěži na minimum. Po dvou měsících reklamací jsem dostal funkční kartu...

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 23 črc 2017 22:44
od Vstrom650
Já naposledy reklamoval nefunkční SDHC kartu a vrátili mi ji zpět, že funguje. Poslal jsem ji znovu a karta přišla v půli zlomená Vysvětloval jsem ji na prodejně, že když ji převzala, byla OK, což sama viděla. Nakonec jsem to řešil přes centrálu a poslali mi nakonec novou. Nešlo mi o kartu za pár korun, ale o princip

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 23 črc 2017 23:23
od Blitzkrieg
To už opravdu vypadá na více než ojedinělé případy. Roky u CZC nakupuji (odhadem tak 20 nákupů ročně) a zatím jsem byl vždy maximálně spokojen - zejména s přístupem na pobočce (Plzeň) při reklamaci nebo vrácení zboží do 14 dnů.

To abych se teď začal bát - právě mám na reklamaci grafickou kartu, tak aby nepřišla zlomená "vejpůl" s tím, že už to bylo... :lol:

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 08:26
od ondrej97fcb
Já mám s CZC taky špatnou zkušenost. Vracel jsem case v rámci 14 dnů. Byla úplně neporušená. Při vracení si to paní sama zkontrolovala a řekla, že je všechno v pořádku. Pak mi napsali email, že mi nemůžou vrátit peníze, protože zboží je poničené. Byl jsem tam na to mrknout a byla ulomená nožička. Takže tak oni s tím zachází.

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 08:35
od Martab
viewtopic.php?f=44&t=184517 opravdu není téma kde by se měli tyto věci probírat, proto jsme tyto příspěvky přesunul do samostatné příspěvku.

A prosím, říkám to předem, zdržte se nějakých sprostých narážek nebo hádek navzájem, ikdyž k tomu podobné témata vždy vybízí. Pak bych byl nucený dané téma zamknout.

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 08:42
od Adys301
Další problém... Reklamaci mi zrušili?

Obrázek

V protokolu není ani slovo o zamítnutí reklamace, ani mi nepřišel email o aktualizaci stavu...

Obrázek