Stránka 1 z 3
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 18 črc 2017 15:21
				od Adys301
				GTX 1070 přišla, je nefunkční. CZC má fakt skvělé zaměstnance v reklamačním oddělení.
//
viewtopic.php?f=44&t=184517 opravdu není téma kde by se měli tyto věci probírat, proto jsme tyto příspěvky přesunul do samostatné příspěvku.
//Martab 
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 18 črc 2017 17:23
				od KingGustavo
				Adys301 píše:GTX 1070 přišla, je nefunkční. CZC má fakt skvělé zaměstnance v reklamačním oddělení.
OT: Nic nového 

 
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 19 črc 2017 10:24
				od Fiba
				Já mám zase s czc a reklamacema / vrácením jedině dobrý zkušenosti a s alzou zrovna tak. :)
Vždycky mi vyhověli.
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 19 črc 2017 10:31
				od Adys301
				To je něco jiného. Jim někdo vrátí rozbitou kartu a oni jí pak prodávají jako funkční.
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací
				Napsal: 19 črc 2017 11:48
				od Blitzkrieg
				Je to pech... 

Tohle ale bude ojedinělý případ - u CZC nakupuji už několik let (především PC komponenty) a nikdy se mi nic podobného nestalo... Naopak velmi oceňuji jejich přístup v případě vrácení zboží do 14 dnů nebo reklamace - vše probíhá bez zbytečných řečí a rychle.
 
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 20 črc 2017 20:58
				od Spartak1991
				OT:
ojedinělý úpřípad to určitě není: sám s nimi mám hromadu zlých zkušenostích, tak i mé okolé - pokud se bavíme o reklamacích atd..
reklamuji věc s jedním problémem, ten vyřeší a pošlou na prodejnu, ale s dalšími 2 problémy, které tam dříve nebyli! chovají se k tomu jak prasata..a to jsem si proto dojel - kdybych si to nechal poslat domu přes ČP/DPD/PPL, tak by to přijelo asi na více kousků..
přijde mi, že alza má o něco lepší techniky, ale i tam se najdou vyjímky co nato serou..
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 20 črc 2017 21:56
				od Andrew98
				Pamatuji si, jak jsem měl problém se svou stařičkou GTX 560. Pěkně jsem ji vyčistil a poslal ji do CZC na reklamaci. Do protokolu mi napsali něco ve smyslu "špinavá, ohmataná, zaprášená", potom ji úspěšně vyreklamovali, ale očividně mi poslali kus, který byl taktéž vrácen a měl problém s tím, že bez zátěže běžely větráky na maximum a v zátěži na minimum. Po dvou měsících reklamací jsem dostal funkční kartu...
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 23 črc 2017 22:44
				od Vstrom650
				Já naposledy reklamoval nefunkční SDHC kartu a vrátili mi ji zpět, že funguje. Poslal jsem ji znovu a karta přišla v půli zlomená

 Vysvětloval jsem ji na prodejně, že když ji převzala, byla OK, což sama viděla. Nakonec jsem to řešil přes centrálu a poslali mi nakonec novou. Nešlo mi o kartu za pár korun, ale o princip
 
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 23 črc 2017 23:23
				od Blitzkrieg
				To už opravdu vypadá na více než ojedinělé případy. Roky u CZC nakupuji (odhadem tak 20 nákupů ročně) a zatím jsem byl vždy maximálně spokojen - zejména s přístupem na pobočce (Plzeň) při reklamaci nebo vrácení zboží do 14 dnů.
To abych se teď začal bát - právě mám na reklamaci grafickou kartu, tak aby nepřišla zlomená "vejpůl" s tím, že už to bylo...  

 
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 24 črc 2017 08:26
				od ondrej97fcb
				Já mám s CZC taky špatnou zkušenost. Vracel jsem case v rámci 14 dnů. Byla úplně neporušená. Při vracení si to paní sama zkontrolovala a řekla, že je všechno v pořádku. Pak mi napsali email, že mi nemůžou vrátit peníze, protože zboží je poničené. Byl jsem tam na to mrknout a byla ulomená nožička. Takže tak oni s tím zachází.
			 
			
					
				CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 24 črc 2017 08:35
				od Martab
				viewtopic.php?f=44&t=184517 opravdu není téma kde by se měli tyto věci probírat, proto jsme tyto příspěvky přesunul do samostatné příspěvku. 
A prosím, říkám to předem, zdržte se nějakých sprostých narážek nebo hádek navzájem, ikdyž k tomu podobné témata vždy vybízí. Pak bych byl nucený dané téma zamknout.
 
			 
			
					
				Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
				Napsal: 24 črc 2017 08:42
				od Adys301
				Další problém... Reklamaci mi zrušili?

V protokolu není ani slovo o zamítnutí reklamace, ani mi nepřišel email o aktualizaci stavu...
