Stránka 1 z 5

BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 04:41
od JegenaJk
Zdravím! Dosť dlho si všímam , že BSOD Team , ktorý by tu mal pomáhať každú chvíľu nepomáha a neodpovedá vôbec , namiesto toho aby oni pomáhali , pomáhame ja a Turion.

Buď to s nimi vyriešte alebo tú BSOD sekciu odstráňte. Nevidím tam žiadný zmysel , aby ste to nechali.
Alebo naberte iných ľudí , každopádne mi to príde dosť smutné , že tu nikto nepomáha a snažíme sa len dvaja.

Budem rád ak to čo najrýchlejšie vyriešíte lebo to je obrovská škoda.

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 10:29
od zeus
Treba nemaji cas nebo se jim zmenily priority, to se obcas stane. Clenstvi v elitnim BSOD teamu si ale zaslouzili znalostmi, ktere ty bohuzel nemas (co jsem si tak zbezne precetl tve rady) - bez urazky.

A to vyreseni s nimi ci ten nabor na neplacenou pozici si predstavujes jak?

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 14:47
od JegenaJk
Však jasné , ja niesom bohužial odborník na to takže sa nemám za čo uraziť. Snažím sa to ale naučiť a aj tým ľuďom pomôcť.
A o to tu ide , keď nemáš čas , tak jednoducho odíď z tej pozície.

Nábor treba urobiť tu a hladať ďalej všade. To je potom práca Admina. Ako nabral tento BSOD team , tak aj ten ďalší môže nabrať ... Alebo sa mýlim? :)

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 16:19
od mmmartin
Členem týmu se člověk stává buď tím, že dlouhodobě, kvalifikovaně a úspěšně řeší problémy v některé z oblastí, kterým se toto fórum věnuje a admin mu nabídne možnost členství v některém týmu, nebo sám projeví zájem být členem některého z týmů a toho pak admin nebo někdo z týmu proklepne a na základě výsledku ho do týmu buď zařadí, nebo taky ne. A jak situace ukazuje, v poslední době ani jedna ani druhá cesta nepřinesla do BSOD týmu dalšího člena.
A nelze nikomu vyčítat, že po x letech časově náročné a bezplatné spolupráce s fórem se ve svém volném čase začne věnovat něčemu jinému. Představu ohledně časové náročnosti spolupráce s fórem (časová náročnost není daná jen časem, stráveným psaním příspěvků, ale je k tomu nutné připočíst i čas, věnovaný analýze zasílaných logů) je možné si udělat na základě malé statistiky:
BSOD tým má v současné době 4 členy

MiliNess byl naposledy aktivní 24. 6. 2019 a za dobu svého působení vytvořil 9 115 příspěvků
adavyp ...........................16. 1. 2019 ........................................4 614
Oxxid .............................30. 5. 2019 ........................................6 206
pulsik ............................. 6. 7. 2019 ........................................1 653

A pro představu: pokud průměrná doba vytvoření příspěvku by byla jen 10 minut, je to v součtu téměř 3 600 hodin.

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 16:44
od Turion
Stačilo by napsat "nejsou lidi".
Pokud nemám čas jako důležitý člen týmu, tak bych si měl do profilu dopsat, že momentálně neposkytuji služby a tak nečekejte na mou odpověď.
Já nechápu trochu jinou věc, že se do sekce nezapojí uživatelé, kteří mají aktivitu i solidní znalosti. Prostě BSOD téma ignorují nebo doplní náhodně nějakou poznámku až "po boji". Přitom je to naprosto stejné jako jiné téma, které běžně komentují (problémy s HW). Pokud mají windows, tak si logy můžou zobrazit všichni, akorát nebude třeba na tak vysoké úrovni analýza minidumpu, ale to většinou není k vyřešení problému potřeba, jelikož to bejvá často nějaká běžná závada (vadný disk, RAM).

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 19:11
od JegenaJk
@Turion: Úplne suhlasim. Určite to ale chce min. 8 členov BSOD teamu.
Ja si tiež myslím , že sa BSOD sekcie nikto nevenuje resp. sa tomu venuje strašne málo ľudí aj keď tu máme veľa odborníkov na to.

Určite s tým Admin musí niečo urobiť vzhľadom k tomu , že si ľudia budú myslieť , že tento fórum není taký dobrý aký by mal ...

Jednoducho povedané si urobia hneď vlastný názor. O to tu samozrejme ani moc nejde čo si ľudia o tomto fore myslia.
adavyp tu už pol roka nebol čo je extrémne dlhá doba a podľa mňa sa na to úplne vykašlal.

Riešenie asi bude ich upozorniť a ak už nebudú mať záujem , tak jednoducho nabrať iných.

S tým samozrejme musia počítať , že musia tráviť veľa času pri tom ako to riešia a aj si musia uvedomiť to , že to je zadarmo a že majú docela dôležitú pozíciu.

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 19:16
od petr22
To je bohuzel v Cesku rozsirena vlastnost, neceho se dobrovolne ujmout,
prestat to delat a nikomu o tom nerici.

Pointa je ta, ze do sekce BSOD davaji lidi prispevky dle navodu - a nic -
vubec nic se nedeje, nikdo nereaguje, i kdyz cekaji dny a tydny. Takovy
clovek se uz na forum nevrati.

V takovem pripade je irelevantni informace, kolik tisic hodin v minulosti
kdo stravil resenim, kdyz ted je to 0 a nikdo to nedela. Alespon pripsat
na zacatek sekce jednu vetu by pomohlo.

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 19:33
od ITCrowd
Především BSOD je odborná sekce (podobně jako hjt) a takoví jako turion a jegena tam nemají co dělat. Tím, že tam lezou a chtějí radit někde, kde tomu nerozumějí, způsobí právě oni to, že se člověk na fórum nevrátí.
Naprostá většina příspěvků nesplňuje to, co má tazatel dodat.
Nic tazateli nebrání v tom, aby poté, co vložil vše, co je potřeba, kontaktoval členy BSOD týmu pomocí SZ.

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 19:36
od petr22
To je prave ta zmatecnost.

Bezny uzivatel, ktery neni schopen si precist navod a ridit se pode navodu, nema tuseni ze by
mohl nekoho kontaktovat ani nema tuseni jak by to mel udelat.

Bezny uzivatel ocekava reakci ve foru, nejlepe do 1 minuty od vlozeni prispevku.

Pricemz by stacila ona jedna veta - kdyz nikdo neodpovida, kontatujte radce pomoci SZ.

Kdyz se podivame do sekce BSOD, tadi tam pouze lidi kteri nejsou cleny BSOD tymu.

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 19:46
od ITCrowd
Co se týče běžného uživatele, pak s tebou souhlasím. Nicméně pokud někdo souhlasí s pravidly a pak je nedodrží, je to jen jeho problém.
"Kdyz se podivame do sekce BSOD, tadi tam pouze lidi kteri nejsou cleny BSOD tymu." A to je právě ono. Správně by měli dostat napomenutí a případně ban. Stejně, jako by se pokoušeli radit v HJT.

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 20:25
od mmmartin
petr22 píše:Bezny uzivatel ocekava reakci ve foru, nejlepe do 1 minuty od vlozeni prispevku.

Pricemz by stacila ona jedna veta - kdyz nikdo neodpovida, kontatujte radce pomoci SZ.


Tohle by mohl požadovat tazatel od placené helpline, kde sedí řada zaměstnanců s očima přilepenýma na monitoru a v pracovní smlouvě mají stanovený časový limit, v jakém musí reagovat a případně i postih, pokud nezareagují včas.

Re: BSOD Team

Napsal: 07 črc 2019 20:28
od Turion
Pan ITCrowd by byl spokojen, kdyby nekvalifikovaní rádci dostali ban, ale nemyslí na tazatele, který by rád dostal nějakou radu, ale nic nedostane, jelikož všichni dodržují pravidla a bojí se napsat, aby nedostali ban. HJT je něco jiného, jelikož ta zatím funguje. Pro uspokojení ITCrowda, tak já dostal žlutou kartu, když jsem do BSOD napsal před pár lety, tak jsem si říkal se.u na vás a pos.rte se z těch vašich pravidel. Pak mi to nedalo, když se začla zase s.át docházka adavypa a zatím to prochází bez karty asi kvůli absenci toho modulátora co mi vyhrožoval před tím. Když vím, že tu jsou daleko větší odborníci a nenapíšou, tak je to věru absurdita prohnilého EUstánu. Byl bych moc rád, kdyby ITCrowd se toho ujmul a začal do sekce přispívat. Ručím za to, že pak tam nepolezu, protože budu vědět, že je to v dobrých rukou:).