Už si nevím rady

Problémy s internetovými stránkami, internetovým prohlížečem atpod.

Moderátor: Mods_senior

jarryner
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: srpen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Už si nevím rady

Příspěvekod jarryner » 09 úno 2019 18:00

Dobrý den, předem píšu že jsem nastudoval článek Jak na diagnostiku sítě od uživatele ITCrowd , avšak stále si nevím rady, a proto zakládám toto téma. Mám jeden takový problém s internetem. Už to řeším asi necelý měsíc a stále ne a ne najít problém. Internet mi v nepravidelných intervalech vždy na pár sekund vypadne. Například při hraní online her, či volání na skypu. Když zapnu stejnou hru na dvou ruzných počítačích, vždy se to sekne na obou stejně. Tudíž to nevypadá na problém v mém PC. Kontroloval jsem snad vše co se dá. Začal jsem u mě v počítači (viry, drivery, upgrady i downgrady, kontrola disků, ramek, procesoru), pokračoval do routeru, přes výměnu routeru i kabelu až příjezd technika. Technik vyměnil anténu a řekl, že u nich žádný problém není. Tak jsem stáhl aplikaci Ping Plotter otestoval stránku http://www.google.com. Problém je že si nevím rady ani s tímto grafem, proto se obracím na Vás. Předem mnohokrát děkuji za každou radu.

Co se týče připojení: Anténa - kabel do routeru - a přes kabel do PC.

Reaguji na článek Jak na diagnostiku sítě od uživatele ITCrowd:
1. V pořádku
2. V pořádku
3. Vše podle instrukcí
4. Všude 0ms, ping na bránu v pohodě
5. Připojení funguje
Přílohy
www.google.com.png

Reklama
Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: leden 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod Microsheep » 09 úno 2019 18:06

Během výpadku se tracert 8.8.8.8 dostane kam?
Až nastane výpadek, tracert 8.8.8.8 a ping na bránu a ping např. na cestu poskytovatele. (pozor můžou mít pokaždé různé routy, takže si vyber ta která odpovídá na ping vždycky - klidně i na tu anténu)
+ jaký máš typ připojení a rychlosti?

jarryner
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: srpen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod jarryner » 09 úno 2019 18:12

Omlouvám se, ale netuším co ta otázka znamená, nejsem v tom vůbec zběhlý. Výchozí brány mám nastavené defaultně, nemám nastavano veřejné ( 8.8.8.8 ) Jak zjistím kam se tracert 8.8.8.8 dostane? A jak si mám vybrat bránu na kterou odpoví ping vždy? :)

Typ připojení je: Přes vzduch od Cerberos. 30/20mb

Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: leden 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod Microsheep » 09 úno 2019 18:15

Pingplotter a tracert je v podstatě to samé akorát tracert je v příkazovém řádku a pingplotter má GUI.
Až ti vypadne internet, je potřeba poslat tracert/pingplotter do internetu např. na ty osmičky, aby se vidělo, kde je problém.
Hopy přes které jdeš do internetu jsou v pingplotteru vidět nejbližší bude router, pak anténa pak naproti anténa další prvky poskytovatele až do google.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod petr22 » 09 úno 2019 18:17

Ciste pro info - 8.8.8.8 je DNS server Google.

Pokud nic jineho, toto by melo byt dostupne.

jarryner
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: srpen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod jarryner » 09 úno 2019 19:10

Odesílán další snímek. Tentokrát tedy ping z 8.8.8.8

Ztráta paketů je až na třetí IP adrese, není to náhodou poskytovatel?

Doufám že je to to, co jste mysleli :)
Přílohy
8.8.8.8.png

jarryner
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: srpen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod jarryner » 10 úno 2019 15:18

Byla by prosím tedy nějaká rada, co to znamená? Díky

Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23591
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod ITCrowd » 10 úno 2019 17:38

Síťově je to v pořádku, resp. nic tam nevidím.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

jarryner
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: srpen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod jarryner » 11 úno 2019 15:12

V tom případě pořád nechápu, co s tím internetem je :) A co ten packet loss? To nic neznamená?

Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23591
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod ITCrowd » 11 úno 2019 16:30

Packet loss v 0,6% neznamená nic.
Sázím na nějskou routerovou plečku, tedy pokud jsou výpadky skutečně způsobeny sítí.
Dále klidně může být chyba na tvém počítači - to je dokázáno třeba zde: viewtopic.php?f=41&t=205426#p1596768
Musel bys ten první počítač úplně odpojit od sítě a hrát na tom druhém.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: leden 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod Microsheep » 11 úno 2019 16:40

Má velké časové rozmezí 18:39 - 19:09 a nějaké ztráty (celkem 3x) mírné výpadky jsou.
Vlastně je to přesně jako tazatel popisuje, občas mírný výpadek internetu na pár vteřin, samozřejmě ne každá aplikace to skousne u něčeho to nepoznáš, u her například by jsi mohl. Pokud se to zastaví při trasování někde na 3. adrese (což je vidět ze screenu žádný packet loss u routeru), tak je problém u poskytovatele. Máš bezdrát, takže je otázka, jestli s tim bude něco dělat. Můžeš si udělat nějaké logy, při výpadku dát trasování a poslat poskytovateli, že se ti objevuje tento problém a urgovat ho. To je jediné, co se dá dělat.

jarryner
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: srpen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Už si nevím rady

Příspěvekod jarryner » 12 úno 2019 16:03

Děkuji moc všem za rady a odpovědi. Taky si myslím že je chyba u poskytovatele, protože internet vypadává běhěm hraní i na jiném, samostatně spuštěném zařízení. Nemluvě třeba o volání přes whats app nebo skype, protože to je to samé. Ještě jednou to budu řešit s technikem.

Děkuji


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Internet a internetové prohlížeče”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti