Stránka 1 z 1
Thunderbird
Napsal: 01 led 2007 19:42
od czRossi
prosim o pomoc pouzivam pro postu Mozillu thunderbird a nyni se mi vyskytl problem ze pri otevreni chce po mne zadat heslo pro muj ucet bez toho mi nejdou prijimat zpravy (nikdy jsem nemusel heslo zadavat a najednou ho chce?? da se s tim neco delat kdyz heslo nevim? dik vsem
Napsal: 01 led 2007 19:50
od krtenek
Tak to je problém. Protože když neznáš heslo, tak se asi nedostaneš ani do webového rozhraní emailové schránky. Nebo je to jinak?
Napsal: 01 led 2007 19:59
od czRossi
ale outlook funguje bez problemu tam jsem vse zadal podle protokolu poskytovatele,tak proc kdyz odinstaluji thunderbird a znovu ho nainstaluji tak by to melo byt ok? nebo musim preinstalovat i prohlizec mozillu?diky
Napsal: 01 led 2007 20:04
od krtenek
Thunderbird nemá s Firefoxem nic společného.
Outlook nechme stranou.
Když jsi odinstalovat Thunderbird, tak možná zanechal v počítači svůj profil, ale parametry pro připojení k emailové schránce byly smazány. Takže je třeba je nastavit znovu. Co třeba je opsat z toho "protokolu poskytovatele"? Přes webové rozhraní se do schránky dostaneš?
Napsal: 01 led 2007 20:08
od czRossi
TO VUBEC NEVIM JAK SE MAM DOSTAT PRES WEB.ROZHRANI ..poraď jak na to

Napsal: 01 led 2007 20:12
od krtenek
A jak ti mám poradit, když nevím kde máš emailovou schránku? Na Seznamu, Centrumu...?
Napsal: 01 led 2007 20:15
od czRossi
mam ji u sveho poskytovatele je to kabelova televize a adresa je:
jmeno@ktct.cz
Napsal: 01 led 2007 20:18
od krtenek
Tak v tom případě bys něco měl mít na smlouvě o poskytnutí připojení; pokud ne, dotaž se poskytovatele. Nevím, zda Outlook umí zobrazit heslo pro přístup do chránky, ale pokud ne a ty ho neznáš, tak se obrať na poskytovatele připojení.
Napsal: 01 led 2007 20:23
od czRossi
to mam ve smlouve a funguje to ale jen v tom outlooku kdyz to heslo ze smlouvy dam pri otevreni thunderbirdu tak mi to pise prikaz PASS nebyl uspesne proveden a chce to nove heslo...uz jsem z toho na mrtvici
Napsal: 07 led 2007 11:03
od mikel
Řekl bych že při odinstalaci Thunderbirdu bylo ponecháno na disku nastavení v Documents and Setings\tvůj profil\Data aplikací\Thunderbird
Nová instalace převzala toto nastavení, ale zřejmě je něco jinak nebo došlo k chybě. Jestli nemáš v Thunderbirdu uložené maily, které nejsou zálohované někde jinde (Outlook, server), tak ho znova odinstaluj a smaž všechny jeho pozůstatky v Program Files i ve výše zmíněné složce.
Napsal: 07 led 2007 14:51
od czRossi
jj diky uz mi to maka...