WiFi - lze se na ní připojit, ale s problémy s internetem
Napsal: 04 led 2019 22:34
Dobrý večer,
mám problém s připojením k internetu přes WiFi.. Síť běží, ale píše, že nemá přístup k Internetu.. Když dám diagnostiku ve Win10, tak mi to napíše "server DNS neodpovídá".. Zkusil jsem tedy měnit DNSka, jak v PC, tak přímo i na routeru a pomohlo to částečně.. Přes PC jsem byl chvíli připojen, ale tak po minutě to zas nešlo (pravděpodobně se načetla nějaká konfigurace, co to zakázala).. Zkoušel jsem to i přes 2 mobilní telefony (vůbec nešlo), notebook (tam to dopadlo stejně jako u PC).. Dvakrát mi dokonce běžela ta WiFi k PC normálně (několik hodin v kuse), ale pro všechny ostatní zařízení byla pořád nedostupná..
Router (TP-LINK WR741ND) jsem dával do továrního nastavení, jak přes tlačítko přímo na něm, tak i v jeho nastavení.. UTP kabel mezi modemem a routerem jsem zkoušel jiný.. Zkoušel jsem i různé příkazy v CMD (ipconfig /flushdns, ipconfig /registerdns, ipconfig /release, ipconfig /renew) - bezvýsledně.. Modem sám jsem taky několikrát vypnul a zapnul..
Problém se vyskytl před 5 dny, když jsem připojil UTP kabel z modemu do notebooku, aktualizoval jsem na něm Win10 a pak ho restartoval, s tím že jsem ten kabel potom z notebooku vypojil a dal zpátky do routeru.. (zkoušel jsem, jestli přes kabel to poběží lépe a nebo stejně, protože notebook měl výrazně pomalejší připojení, než ostatní zařízení připojené k WiFi, tak jestli to bylo přijímačem a nebo SW).. Od té doby to takhle blbne, asi se něco rozladilo, ale nemůžu přijít na to, co přesně.. Při nejhorším můžu ještě zavolat poskytovateli a nebo koupit nový router, ale tak nejdřív jsem se chtěl zeptat ještě tady vás..
Děkuji za případné návrhy..
mám problém s připojením k internetu přes WiFi.. Síť běží, ale píše, že nemá přístup k Internetu.. Když dám diagnostiku ve Win10, tak mi to napíše "server DNS neodpovídá".. Zkusil jsem tedy měnit DNSka, jak v PC, tak přímo i na routeru a pomohlo to částečně.. Přes PC jsem byl chvíli připojen, ale tak po minutě to zas nešlo (pravděpodobně se načetla nějaká konfigurace, co to zakázala).. Zkoušel jsem to i přes 2 mobilní telefony (vůbec nešlo), notebook (tam to dopadlo stejně jako u PC).. Dvakrát mi dokonce běžela ta WiFi k PC normálně (několik hodin v kuse), ale pro všechny ostatní zařízení byla pořád nedostupná..
Router (TP-LINK WR741ND) jsem dával do továrního nastavení, jak přes tlačítko přímo na něm, tak i v jeho nastavení.. UTP kabel mezi modemem a routerem jsem zkoušel jiný.. Zkoušel jsem i různé příkazy v CMD (ipconfig /flushdns, ipconfig /registerdns, ipconfig /release, ipconfig /renew) - bezvýsledně.. Modem sám jsem taky několikrát vypnul a zapnul..
Problém se vyskytl před 5 dny, když jsem připojil UTP kabel z modemu do notebooku, aktualizoval jsem na něm Win10 a pak ho restartoval, s tím že jsem ten kabel potom z notebooku vypojil a dal zpátky do routeru.. (zkoušel jsem, jestli přes kabel to poběží lépe a nebo stejně, protože notebook měl výrazně pomalejší připojení, než ostatní zařízení připojené k WiFi, tak jestli to bylo přijímačem a nebo SW).. Od té doby to takhle blbne, asi se něco rozladilo, ale nemůžu přijít na to, co přesně.. Při nejhorším můžu ještě zavolat poskytovateli a nebo koupit nový router, ale tak nejdřív jsem se chtěl zeptat ještě tady vás..
Děkuji za případné návrhy..