Stále padání internetu
Napsal: 28 úno 2019 18:27
Dobrý den, zakoupil jsem si před třemi měsíci notebook HP Pavilion 15-Cw0014nc. Bohužel mi neustále padá internet, doufal jsem, že jej nějaká aktualizace vyřeší, ale nejspíše je to beznadějné. Vyzkoušel jsem notebook na pěti wifi routerech.
1 (Wifi: TPlink tp-wr841n) všem v domácnosti funguje internet na WIFI dobře, jen na mém notebooku stále internet padá. Vždy mi to vyhodí diagnostiku sítě, pár minut funguje a spadne to.
2. wifi TPlink v jiné domácnosti a ten samý problém, všem to funguje, jen mně to padá.
3. wifi router starší router, který má dvě pásma. Při 2,4 to stále padalo, ale na 5 Ghz to jelo dobře.
4. ve škole taky padal. Neznám model vůbec.
5. Nový router od Asus, vše fungovalo bez problému na 2,4 Ghz.
Mám: Windows 10 (64-Bit), Realtek RTL8822BE 802.11acPCle Adapter.
Postup je vždy: vypadne síť, nahodí mi to diagnostiku sítě, hledání problémů v oblasti konfigurace sítě,resetujte adaptér Wi-Fi, výchozí brána není dostupná (opraveno).
Jsou nainstalovány nejnovější aktualizace, jak pro Win 10, tak i v programu HP support assistant. Přes kabel vše funguje dobře.
Nevím jaké další informace by Vám mohli pomoct vyřešit můj problém, ale poskytnu vše, co bude potřeba. Moc děkuji za pomoc. Zatím využívám externí Wi-Fi přes USB (TL-WN722N)
1 (Wifi: TPlink tp-wr841n) všem v domácnosti funguje internet na WIFI dobře, jen na mém notebooku stále internet padá. Vždy mi to vyhodí diagnostiku sítě, pár minut funguje a spadne to.
2. wifi TPlink v jiné domácnosti a ten samý problém, všem to funguje, jen mně to padá.
3. wifi router starší router, který má dvě pásma. Při 2,4 to stále padalo, ale na 5 Ghz to jelo dobře.
4. ve škole taky padal. Neznám model vůbec.
5. Nový router od Asus, vše fungovalo bez problému na 2,4 Ghz.
Mám: Windows 10 (64-Bit), Realtek RTL8822BE 802.11acPCle Adapter.
Postup je vždy: vypadne síť, nahodí mi to diagnostiku sítě, hledání problémů v oblasti konfigurace sítě,resetujte adaptér Wi-Fi, výchozí brána není dostupná (opraveno).
Jsou nainstalovány nejnovější aktualizace, jak pro Win 10, tak i v programu HP support assistant. Přes kabel vše funguje dobře.
Nevím jaké další informace by Vám mohli pomoct vyřešit můj problém, ale poskytnu vše, co bude potřeba. Moc děkuji za pomoc. Zatím využívám externí Wi-Fi přes USB (TL-WN722N)