Pomalé sťahovanie súborov z určitých web stránok

Problémy s internetovými stránkami, internetovým prohlížečem atpod.

Moderátor: Mods_senior

Drawethree
Level 1
Level 1
Příspěvky: 89
Registrován: březen 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Pomalé sťahovanie súborov z určitých web stránok

Příspěvekod Drawethree » 22 črc 2023 16:50

Dobrý deň,
posledné dni ma trápi jeden veľmi špecifický problém a neviem ho vyriešiť tak rád by som sa opýtal tu, ak s tým má niekto skúsenosti.
Mám pevný internet od Telekomu s rýchlosťou 100MB/10MB a mávam problémy so sťahovaním súborov, avšak iba z niektorých stránok. Internetové pripojenie do PC mám cez LAN kábel, konektivita je stabilná. Aby som upresnil o aké presne stránky sa jedná, keďže pracujem ako programátor, potrebujem si sťahovať súbory z firemného nexusu a z firemného docker registra (URL z bezpečnostných dôvodov nemôžem zdielať). Tu mi z ničoho nič rýchlosť sťahovania ide tak okolo 10-30kb za sekundu, čo mi dosť znemožňuje pracovať efektívne, keďže z týchto stránok potrebujem často sťahovať súbory, ktoré nie sú zrovna malé. Skúšal som už všetko možné, na windowse aj network reset, reset aj switchu čo mám doma, kontaktovať ISP ktorý mi povedal že chyba u nich nie je. Čo mi bolo ale pozoruhodné, bolo to, že akonáhle som si zdielal internet z telefónu, tak rýchlosť sťahovania bola hneď rýchlejšia. Speedtest mi ukazuje hodnoty aké som mal vždy, nevidím v nich rozdiel.

Skúšal som, či náhodou nemôže byť chyba v mojom PC tak som si skúšal aj sťahovanie z môjhu MacBooku prostredníctvo Wi-Fi a robilo to to isté. Rád by som vyriešil tento problém čím skôr a budem veľmi rád za každú pomoc.

Reklama
Uživatelský avatar
kecalek
Level 3
Level 3
Příspěvky: 603
Registrován: říjen 17
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Pomalé sťahovanie súborov z určitých web stránok

Příspěvekod kecalek » 23 črc 2023 12:59

Nuž - podľa všetkého je to problém u teba a u konkrétneho zdroja
pevný internet od Telekomu s rýchlosťou 100MB/10MB