Stránka 1 z 2
problém s IP (vyřešeno)
Napsal: 12 dub 2006 16:34
od Jidhash
Adresa IP koliduje s jiným systémem v síti - tak toto chybové hlášení se poprve objevilo v neděli a dneska zase

pak nasleduje automatické odpojení od netu, ať už dělám na čemkoli ( stahuji torrenty, p2p, nebo jen surfuji ), ikdyž jsem stále on-line, nepomáhá nic jiného než restart, pak vše běží normálně.Žádného šmejda jsem v systému nedetekoval, nevíte čím to může být způsobeno ???
Napsal: 12 dub 2006 17:19
od Jake
Mas domaci sit? Jakyho mas poskytovatele netu?
Napsal: 12 dub 2006 18:25
od Jidhash
nic takového, na jednom pc, jedna IP adresa a připojený jsem přes kabelovku
Napsal: 12 dub 2006 19:44
od mmmartin
Ve stejné situaci mi na radu on line help kabelovky pomohl restart modemu (odpojit od napájení, počkat 15 vteřin a znovu připojit k napájení). Modem mám externí Motorolu.
Napsal: 12 dub 2006 20:00
od Jidhash
to jsem provedl taky v okamžiku, kdy se modem tvářil že spojení je ok, ale žádná data nepřenášel, potom nabíhá min.20-30 minut než dojde k novému spojení
situace se o dost zhoršila, už to není jednou denně, ale každou hodinu, proto mi to tak trvá

Napsal: 12 dub 2006 20:44
od seitec
jen me tak napadlo, jestli takhle blbne modem nepomohlo by nahrat novej firmware?
Napsal: 12 dub 2006 21:06
od Jidhash
2 seitec
modemem to určitě není, ten běží v pořádku, ale pc se nějak nemůže domluvit se serverem; navíc ten modem je externí a mám ho jen pronajatý, takže do něho nemůžu moc vrtat

Napsal: 13 dub 2006 09:35
od hroch123
Nějakej blbec ve Tvý skupině si cvaknul omylem stejnou IP jako je ta Tvá, spoj se s poskytovatelem a zkus požádat o novou IP.
Napsal: 13 dub 2006 10:43
od Jidhash
hroch123 píše:Nějakej blbec ve Tvý skupině si cvaknul omylem stejnou IP jako je ta Tvá, spoj se s poskytovatelem a zkus požádat o novou IP.
jak jsem už psal výše, ta IP adresa je jen pro mě, nejsem v žádné skupině uživatelů a nic nesdílím; ale i tak se mi včera ještě podařilo alespoň telefonicky kontaktovat poskytovatele a nějaká
milá paní mi
milým hlasem řekla že se na to jejich technici mrknou, jestli náhodou není chyba u nich, no uvidíme jak to bude pokračovat
Napsal: 13 dub 2006 12:41
od Doktor 1
Zkoušel jsi znovu nakonfigurovat modem ? Na závěr konfig. by ti mohlo jít ověření připojení k netu a tam uvidíš . Mě to už jednou pomohlo sice mám ADSL, ale bude to asi podobné.
Napsal: 13 dub 2006 17:44
od Jidhash
tak jsem právě přeinstaloval co se dalo, ale tak po 30 min opět stejné chybové hlášení a odpojení

čím dál tím více si začínám myslet že chyba nebude na mém příjmači ale u poskytovatele, kontaktoval jsem pár známých kteří jsou připojeni stejně jako já a taky mají pár dní problémy, jenže žádné chybové hlášení se jim nezobrazuje
hold budu muset nejspíš vydržet do pondělka, což je úřední den a zajdu se na ty
techniky podívat osobně

Napsal: 19 dub 2006 12:56
od Jidhash
Tak chyba není na mém přijímači

dnes jsem dostal od mého providera zprávu, ve které se omlouvá za výpadky sítě a blablabla... jednoduše řečeno, nabrali si více odběratelů, než dokáží uspokojit a celá struktura se jim sesypala ( včetně IP adres ), takže tímto vám děkuji za ochotu a jdu válčit s mým providerem

( když berou prachy, tak ať makají )