Stránka 1 z 1

Outlook Expres neodesílá zprávy (vyřešeno)

Napsal: 28 dub 2006 18:49
od Anna
Ahoj,
mám problém s odesíláním zpráv. Používám dvě e-mail adresy, jednu na seznamu a druhou na tiscali. Jako výchozí mám nastavený seznam. Všechny zprávy mi jdou přijímat, ale odesílat mi jdou jen ty přes seznam. Když jako server odchozí pošty nastavím tiscali, neodejde pošta vůbec, Když jako server odchozí pošty nastavím stejnou adresu jako mám u seznamu, tak sice pošta odejde,ale někde se ztratí a není doručena (několikrát jsem si to ověřovala).
Obrátila jsem se na podporu tiscali, ti mi řekli, že se mám obrátit na poskytovatele připojení. Problémy s odchozí poštou prý nevyřeší, když nejsou poskytovatel připojení.
Jsem už tak zmatená, že nevím, jestli je můj poskytovatel připojení seznam nebo ti kluci, co mi připojili internet přes svou síť. :roll: Navíc mě mate, že zprávy, co odesílám e-mailem seznamu, se odesílají dobře.
Předpokládám, že mám někde nastavenou nějakou hloupost, ale nemůžu na ni přijít. :oops:

Anka

Napsal: 28 dub 2006 20:05
od Jan Pašek
Aničko prozatím protože nevím jestli se sem ještě dneska dostanu pokusím se alespoň rozchodit ti ten seznam. Z hlavní stránky seznamu se přihlaš do své e-mail schránky klikni nastavení otevře se nové okno klikni na nastavení outlok expres vyber si aut nastavení a postupuj podle návodu který tam najdeš mělo by ti to vytvořit nový účet ten starý můžeš z uotloku vyexportovat a následně smazat kdyby neco tak se to takhle dá zas vrátit kdyby ti nešlo aut nastavení najdeš tam i ruční. pa pokusím se tvé snažení zkontrolovat ještě dnes v noci.

Napsal: 28 dub 2006 22:15
od Anna
Díky za odpověď,
ale mě zprávy co posílám z e-mailu seznamu odesílat jdou. Jen zprávy co mám e-mail tiscali mi odesílat nejdou. Na podpoře tiscali mi napsali, že mám použít smtp co mám od poskytovatele připojení. Tak jsem se tam napsala to stejné smtp co mám u seznamu a jak jsem psala už dřív - zpráva se odešle, ale nedorazí k adresátovi. Když tam napíšu to co má tiscali, tak se zpráva ani neodešle. :-(
Zřejmě jsem to popsala i napodruhé dost zmateně.. :oops:

Mám i tak použít ten postup cos mi popsal?

Když mám bezdrát, kdo je můj poskytovatel? Těm co nám to připojili už jsem volala, ale tvrdili, že s tím nemají nic společného, že mají všechny porty otevřené, a že k problému asi dochází na nějakém dalším servru. Prý se zeptají těch co od nich vedou tu síť nebo co. Vůbec tomu nerozumím. :roll: Myslela jsem, že když mi to připojí, tak taky všechno nastaví. Hoši ovšem prý sami Outlook Expres nepoužívají a neumí ho nastavovat...

Anka

Napsal: 28 dub 2006 23:11
od Jan Pašek
Aničko v tom případě je to čeho sem se obával a stím já ti asi nepomohu pokud nejsi přímo připojená na seznam ale přez nějakou Wifinu do smtp se může také uvádět IP adresa odesílacího portu nebo například já mám připojení od Fa Erkor pop3 je seznam ale smtp je vlesy.cz Tady je doopravdy třeba zjistit si SMTP od poskytovatele připojení. Pokus se prošmejdit stránky svého poskytovatele připojení pokud je alespoň trochu solidní mohl by tam mít alespoň kontakt nebo rovnou to co hledáš.

Napsal: 29 dub 2006 09:10
od Anna
:smile:
Díky za odpověď. Najít poskytovatele se mi samotné nepodařilo, protože ti hoši co to připojovali, ho neuvedli do smlouvy. Naštěstí mi od nich přišla ráno SMS, kde adresu smtp poslali. Takže odesílání funguje
Překvapuje mě jen, jak někdo může dělat síť, zavést si na to živnost a přitom netušit, že nějaké smtp také někdo může potřebovat...
Když jsem se jednoho z nich včera ptala, dal mi skvělou radu, ať prý přestanu používat Outlook a posílám zprávy přímo z internetu. On prý ho také nepotřebuje. :roll:
Doufám, že dělání těch sítí není moc složité a bude jim to fungovat.

Ještě jednou díky za rady, jinak bych asi těm klukům věřila, že s tím opravdu nemají nic společného vždyť "mají otevřené všechny porty" a dál bych sama neúspěšně bádala.

Měj se dobře

Anka

PS: máš pěknej obrázek