Večer mám pomalý ping (200–300). Chyba je u mě, nebo UPC? *
Napsal: 07 pro 2011 12:11
Dobrý den,
mám pár otázeček.
Nedávno jsem přešel na internet od UPC (ze základního balíčku na balíček Komfort). Přijel technik, napojil nový modem, vše proběhlo v pořádku. Asi týden jel internet bez absolutních problémů, ale je to asi 14 dní, co mám každý večer problém s pingem. Jelikož jsem vášnivý hráč, odezva je to nejdůležitější co potřebuji.
Ping se ve večerních hodinách cca od 18:00-24:00 pohybuje okolo 200-300. Volal jsem tedy na podporu, která mi poradila, abych udělal různé testy speedtest.net atd. Vše jsem tedy provedl, technik uznal, že je někde chyba a druhý den mi vyměnili modem. To mi samozřejmě vůbec nepomohlo a pingy mám stále velké.
Mohl by mi někdo poradit, sám tomu moc nerozumím, jaké mám provést testy, abych zjistil, že není chyba u mě ale u providera?? Co všechno mám udělat pro to, abych dokopal UPC k tomu, aby s tím něco udělala. Opravdu už mě to štve a jejich rady , že mám zkusit přeinstalovat drivery u síťovky se mi nějak nezdají.
Jenom sem ještě zapomněl podotknout, že mám doma 3 notebooky a 1 stolní pc. Na všech stejný problém. Zkoušel jsem i zapojení bez routeru, přímo do modemu a to taky nepomohlo. Jinak připojení je v Brně.
mám pár otázeček.
Nedávno jsem přešel na internet od UPC (ze základního balíčku na balíček Komfort). Přijel technik, napojil nový modem, vše proběhlo v pořádku. Asi týden jel internet bez absolutních problémů, ale je to asi 14 dní, co mám každý večer problém s pingem. Jelikož jsem vášnivý hráč, odezva je to nejdůležitější co potřebuji.
Ping se ve večerních hodinách cca od 18:00-24:00 pohybuje okolo 200-300. Volal jsem tedy na podporu, která mi poradila, abych udělal různé testy speedtest.net atd. Vše jsem tedy provedl, technik uznal, že je někde chyba a druhý den mi vyměnili modem. To mi samozřejmě vůbec nepomohlo a pingy mám stále velké.
Mohl by mi někdo poradit, sám tomu moc nerozumím, jaké mám provést testy, abych zjistil, že není chyba u mě ale u providera?? Co všechno mám udělat pro to, abych dokopal UPC k tomu, aby s tím něco udělala. Opravdu už mě to štve a jejich rady , že mám zkusit přeinstalovat drivery u síťovky se mi nějak nezdají.
Jenom sem ještě zapomněl podotknout, že mám doma 3 notebooky a 1 stolní pc. Na všech stejný problém. Zkoušel jsem i zapojení bez routeru, přímo do modemu a to taky nepomohlo. Jinak připojení je v Brně.