Databáze klientů excel/acces - jak na to?
Napsal: 12 čer 2013 02:17
Zdravím,
potřeboval bych si vytvořit databázi klientů, která by se dala průběžně upravovat a aktualizovat a měla by první list - souhrný a další listy kdy by byly jednotlivé řádky rozepsány v nějaké přehlednější formě a tisknutelné podobě
vzor dat je v příloze, jen nějak nevím, jak to udělat aby to pracovalo tak jak je to manuálně nabouchané v příloze v excelu.
Vím že by něco takového měl umět snad i lépe MS acces , ale s ním nemám vůbec zkušenost...
jednalo by se v podstatě o databázi do 300 klientů - rád si nechám poradit případně i nějaký již fungující prográmek...
Díky za rady
potřeboval bych si vytvořit databázi klientů, která by se dala průběžně upravovat a aktualizovat a měla by první list - souhrný a další listy kdy by byly jednotlivé řádky rozepsány v nějaké přehlednější formě a tisknutelné podobě
vzor dat je v příloze, jen nějak nevím, jak to udělat aby to pracovalo tak jak je to manuálně nabouchané v příloze v excelu.
Vím že by něco takového měl umět snad i lépe MS acces , ale s ním nemám vůbec zkušenost...
jednalo by se v podstatě o databázi do 300 klientů - rád si nechám poradit případně i nějaký již fungující prográmek...
Díky za rady