Excel - vlastní list pro každého uchazeče Vyřešeno
Napsal: 10 srp 2013 22:37
Zdravím. Mám v Excelu seznam uchazečů o zaměstnání, se kterými je třeba provést telefonický pohovor a následně osobní pohovor. Pohovory se skládají z několika otázek a výstupem několik čísel (body za odpovědi na jednotlivé otázky). Seznam uchazečů je na jednom listu a seznam otázek na druhém.
Potřebuji vymyslet nějaké řešení, aby se u každého uchazeče zvlášť dali provést pohovory a zároveň aby výsledky zůstaly zachovány.
Ideální by bylo, kdyby to šlo bez maker. Například přes hypertextový odkaz na list s pohovory. Ale to by musel mít každý uchazeč vlastní list.
Dále mě napadlo u každého uchazeče vytvořit tlačítko, které by mě po kliknutí přesměrovalo na list s pohovory, ty by se vyplnili a pak by se kliklo na další tlačítko, které by uložilo výsledné hodnoty k požadovanému uchazeči. Ideální by bylo, kdyby se po opětovném kliknutí na tlačítko u uchazeče objevil list s pohovory, který by byl už vyplněný tak, jak se vyplnil před tím...
Přikládám ukázkový soubor pro lepší pochopení.
Potřebuji vymyslet nějaké řešení, aby se u každého uchazeče zvlášť dali provést pohovory a zároveň aby výsledky zůstaly zachovány.
Ideální by bylo, kdyby to šlo bez maker. Například přes hypertextový odkaz na list s pohovory. Ale to by musel mít každý uchazeč vlastní list.
Dále mě napadlo u každého uchazeče vytvořit tlačítko, které by mě po kliknutí přesměrovalo na list s pohovory, ty by se vyplnili a pak by se kliklo na další tlačítko, které by uložilo výsledné hodnoty k požadovanému uchazeči. Ideální by bylo, kdyby se po opětovném kliknutí na tlačítko u uchazeče objevil list s pohovory, který by byl už vyplněný tak, jak se vyplnil před tím...
Přikládám ukázkový soubor pro lepší pochopení.