Stránka 1 z 1

Vytvoření nového sešitu s vlastním názvem a následné ul

Napsal: 03 črc 2007 21:27
od kropec
Zdravím Exceláky,
prosím o pomoc. Na zdrojovém listu potřebuji vytvořit nový sešit se svým
názvem a aby se absolutní cesta uložila na zdrojový sešit a tato cesta se
zobrazí na listboxu. Pak by se měl po kliknutí na tuto cestu otevřít tento
soubor.

Napsal: 30 črc 2007 04:44
od Pavel123
Máš na mysli něco takového?

Napsal: 30 črc 2007 14:07
od kropec
Je to dobrý a myslím, že něco použiju.
Posílám sešit at se podíváš jak si to představuji.

Napsal: 31 črc 2007 13:03
od Pavel123
Az tam budeš mít víc dat tak z toho zešedivíš. Osobně bych se v tomoto případě vykašlal na Excel a hromadu souborů a napsal to v Accessu.

Napsal: 01 srp 2007 16:33
od kropec
V Acessu to moc neumím, ale dík za radu.

Napsal: 03 srp 2007 16:04
od Střelec 5
Pavel123 píše:Az tam budeš mít víc dat tak z toho zešedivíš. Osobně bych se v tomoto případě vykašlal na Excel a hromadu souborů a napsal to v Accessu.



Ahoj,Pavle ,mám dotaz.
To se dá v Accesu dělat to samé jako v Excelu??
Tabulky,vzorečky atd..jako v excel??
Nejsem v této věci znalý a tak se ptám,jak se říká každá rada dobrá a třeba by se mi to mohlo hodit do budoucna v práci.Díky.

Napsal: 04 srp 2007 04:31
od Pavel123
Access samozřejmě počítat umí a tabulky také ale je to hlavně databáze. (Vím, že existují lepší ale na běžné věci mi stačí). Navíc je stejně programovatelná ve VBA jako excel. Takže když něco neumí spočítat tak si ho může spustit, vypočítat v něm a převzít výsledek. Dle mě Excel na grafy, složité či statistické výpočty apodobně. Na evidenci, si myslím, že je lepší použít databázi. (Alespoň v předchozím případě). Nevýhoda je, že Access je součástí až MS office profesional. (Možná se mýlím)

Napsal: 04 srp 2007 10:24
od Střelec 5
Pavel123 píše:Access samozřejmě počítat umí a tabulky také ale je to hlavně databáze. (Vím, že existují lepší ale na běžné věci mi stačí). Navíc je stejně programovatelná ve VBA jako excel. Takže když něco neumí spočítat tak si ho může spustit, vypočítat v něm a převzít výsledek. Dle mě Excel na grafy, složité či statistické výpočty apodobně. Na evidenci, si myslím, že je lepší použít databázi. (Alespoň v předchozím případě). Nevýhoda je, že Access je součástí až MS office profesional. (Možná se mýlím)




:P Perfektní , já mam na domácím počítači XP Home,sadu Office 2003 a tam je Access také,ja osobně dělám většinu věci v Exelu a jakmile jsem našel tento odkaz tak jsem se musel zeptat. Neměl by jsi Pavle nějaký odkaz popř. nějakou informaci, kde bych si mohl něco Accesu přečíst co a jak dokáže,jak s tímto programem pracovat atd.??????? :oops: Děkuji.

MS Access

Napsal: 06 srp 2007 05:07
od Pavel123
No asi už to je na jinej thread ale pokud o accesu nic nevíš tak můžeš zkusit třeba tohle: http://office.microsoft.com/cs-cz/training/CR061829401029.aspx Jinak makro v accessu je něco jiného než v excelu a doporučuji nepoužívat. (Tedy já je nepoužívám vůbec ale třeba má někdo jiný názor) Já používám to čemu access říká událostní procedura a ve VBA píši v sekci moduly. Používej F1, hlavu a když nebudeš zápasit s tím, že nevíš co vlastně od toho programu chceš tak se ti to podaří. (Nejhorší, alespoň pro mne je vždy navrhnout strukturu a relace)

Napsal: 06 srp 2007 09:08
od Střelec 5
Dobře,mrknu na to. Děkuji za informaci. O programu Access skoro nic nevím a chci se v tom programu naučit pracovat. :wink: