Zálohování Office 365
Napsal: 27 říj 2018 10:35
Ahoj,
měl bych na vás dva dotazy.
Nejdříve jestli je nějaká možnost automatického zálohování mailů, když používám Outlook 365. Používám ho jako aplikaci, ne přes webový prohlížeč (myslím, že to taky jde). Jsem na něj už od Officů 2007 zvyklý. Do teď dělám zálohy jednou za čas přes export souboru .pst. Problém je samozřejmě v tom, že ta záloha není aktuální a když mi odejde (jako právě teď) disk, tak se nedostanu ke všem mailům. Proto mě napadlo se vás zeptat, jestli není náhodou nějaká možnost zálohování typu "One drive", kdy by se data z Outlooku automaticky zálohovala nezávisle na mé aktivitě. A pokud se cokoliv stane, tak si jen nainstaluji Office a natáhnou se mi aktuální data.
A druhý dotaz mám ohledně složek v Outlooku 365. Obhospodařuji v něm nějakých 6 mailových účtů. Měl jsem v minulosti asi všechny verze Officů a vždy se mi podařilo zajistit poštu tak, že se mi ze všech účtů stahovala do jedné doručené pošty. Stejně tak jsem měl jednu složku pro odeslanou i odstraněnou poštu. Naposledy to bylo teď u Office 16. Teď se mi ale nepovedlo Office 16 nainstalovat a automaticky mi systém nabídl jen stažení Office 365. A tam se mi toto nepovedlo. Mám teď tedy každý účet zvlášť a u každého zvlášť taky doručenou poštu, odeslanou poštu, koš atd.. Je nějaká možnost, kterou jsem já neodhalil, jak mít ty účty zase pohromadě?
Nevím, jestli jsem se vyjádřil srozumitelně. Když tak to rád zkusím upřesnit.
Děkuji předem za případnou pomoc
Michal
Dodatečně přidáno po 2 hodinách 30 minutách 55 vteřinách:
Tak ta druhá část se mi nakonec podařila vyřešit. Tak bych jen poprosil o radu na to zálohování. Pokud tedy nějaká rozumná možnost existuje.
měl bych na vás dva dotazy.
Nejdříve jestli je nějaká možnost automatického zálohování mailů, když používám Outlook 365. Používám ho jako aplikaci, ne přes webový prohlížeč (myslím, že to taky jde). Jsem na něj už od Officů 2007 zvyklý. Do teď dělám zálohy jednou za čas přes export souboru .pst. Problém je samozřejmě v tom, že ta záloha není aktuální a když mi odejde (jako právě teď) disk, tak se nedostanu ke všem mailům. Proto mě napadlo se vás zeptat, jestli není náhodou nějaká možnost zálohování typu "One drive", kdy by se data z Outlooku automaticky zálohovala nezávisle na mé aktivitě. A pokud se cokoliv stane, tak si jen nainstaluji Office a natáhnou se mi aktuální data.
A druhý dotaz mám ohledně složek v Outlooku 365. Obhospodařuji v něm nějakých 6 mailových účtů. Měl jsem v minulosti asi všechny verze Officů a vždy se mi podařilo zajistit poštu tak, že se mi ze všech účtů stahovala do jedné doručené pošty. Stejně tak jsem měl jednu složku pro odeslanou i odstraněnou poštu. Naposledy to bylo teď u Office 16. Teď se mi ale nepovedlo Office 16 nainstalovat a automaticky mi systém nabídl jen stažení Office 365. A tam se mi toto nepovedlo. Mám teď tedy každý účet zvlášť a u každého zvlášť taky doručenou poštu, odeslanou poštu, koš atd.. Je nějaká možnost, kterou jsem já neodhalil, jak mít ty účty zase pohromadě?
Nevím, jestli jsem se vyjádřil srozumitelně. Když tak to rád zkusím upřesnit.
Děkuji předem za případnou pomoc
Michal
Dodatečně přidáno po 2 hodinách 30 minutách 55 vteřinách:
Tak ta druhá část se mi nakonec podařila vyřešit. Tak bych jen poprosil o radu na to zálohování. Pokud tedy nějaká rozumná možnost existuje.