Nelze sdílet kalendář v Outlook - nápady na řešení? Vyřešeno
Napsal: 04 srp 2019 12:58
Zdravím,
mám zakoupený poslední MS Office 365 pro domácnosti. Součástí je klasicky Outlook. V Outlooku je zapracovaný kalendář. Dle možností by mělo jít sdílet mnou vytvořený kalendář pro jiné účty. Přečetl jsem snad všechny fora, návody a pořád nejsem schopen přijít na to, proč nejde sdílet nic, respektive při kliknutí na tlačítko "sdílet kalendář" mi ani nevyjede rozbalovací okno, které by dle nápověd mělo vyjet.
Co jsem tak četl, možný problém je v umožnění přístupu sdílet kalendáře nebo v samotné zakoupené verzi, že bych jako měl mít exchange ... ?! Na druhou stranu v "prospektech" pro Office 365 pro domácnosti se píše normálně o sdílení kalendáře ...
V nápovědě se píše ještě toto:
Pokud nemáte možnost sdílet svůj kalendář (šedě je zobrazený), je to proto, že správce nebo IT podpora vaší firmy nastavení zásad brání uživatelům sdílet kalendáře.
Tak nějak by se mohlo jednat o můj problém. Nepamatuji si ale, že při zakládání MS Account nebo nastavování Winu bych řešil nastavení práv a privilegií ... ?! Takže by se mohlo jednat o nějaké přednastavení ... ?
Pokud by někdo měl návrh na nějaké řešení, bylo by to super.
Zkoušel jsem i PowerShell a přiřadit privilegia skrze to ... to se mi však vůbec nedařilo. S příkazovým řádkem nejsem moc kamarád. Podporu MS jsem zkoušel, ale to bude týden než se někdo ozve.
Díky za jakékoliv nápady
Honza
mám zakoupený poslední MS Office 365 pro domácnosti. Součástí je klasicky Outlook. V Outlooku je zapracovaný kalendář. Dle možností by mělo jít sdílet mnou vytvořený kalendář pro jiné účty. Přečetl jsem snad všechny fora, návody a pořád nejsem schopen přijít na to, proč nejde sdílet nic, respektive při kliknutí na tlačítko "sdílet kalendář" mi ani nevyjede rozbalovací okno, které by dle nápověd mělo vyjet.
Co jsem tak četl, možný problém je v umožnění přístupu sdílet kalendáře nebo v samotné zakoupené verzi, že bych jako měl mít exchange ... ?! Na druhou stranu v "prospektech" pro Office 365 pro domácnosti se píše normálně o sdílení kalendáře ...
V nápovědě se píše ještě toto:
Pokud nemáte možnost sdílet svůj kalendář (šedě je zobrazený), je to proto, že správce nebo IT podpora vaší firmy nastavení zásad brání uživatelům sdílet kalendáře.
Tak nějak by se mohlo jednat o můj problém. Nepamatuji si ale, že při zakládání MS Account nebo nastavování Winu bych řešil nastavení práv a privilegií ... ?! Takže by se mohlo jednat o nějaké přednastavení ... ?
Pokud by někdo měl návrh na nějaké řešení, bylo by to super.
Zkoušel jsem i PowerShell a přiřadit privilegia skrze to ... to se mi však vůbec nedařilo. S příkazovým řádkem nejsem moc kamarád. Podporu MS jsem zkoušel, ale to bude týden než se někdo ozve.
Díky za jakékoliv nápady
Honza