Synchronizace dat v kalendáři
Napsal: 14 led 2021 09:47
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jak je to se synchronizací dat v kalendáři pokud v týmu máme všichni sice iPhone (zadavatel SE, příjemce 6S a 8plus), ale 6S a 8plus využívá cloudové uložiště od Microsoftu a 8plus klasika od cloudu Apple.
Pokud zadavatel zadá v kalendáři schůzku a k tomu nějaký text a pozve oba příjemce, tak je všechno v pořádku.
Pokud později schůzku jen přesune na jiný den, tak mi přijde do emailu klasické potvrzení o změně termínu, ale když jej dám potvrdit, tak v kalendáři se mi schůzka nepřesune a zůstane na původním termínu.
Co se týká emailu příchozích klientů, tak u příjemce se jedná o email Apple ID, ale u mne odlišný email od Office ID.
Nevíte jak tuto situaci vyřešit?
chtěl bych se zeptat, jak je to se synchronizací dat v kalendáři pokud v týmu máme všichni sice iPhone (zadavatel SE, příjemce 6S a 8plus), ale 6S a 8plus využívá cloudové uložiště od Microsoftu a 8plus klasika od cloudu Apple.
Pokud zadavatel zadá v kalendáři schůzku a k tomu nějaký text a pozve oba příjemce, tak je všechno v pořádku.
Pokud později schůzku jen přesune na jiný den, tak mi přijde do emailu klasické potvrzení o změně termínu, ale když jej dám potvrdit, tak v kalendáři se mi schůzka nepřesune a zůstane na původním termínu.
Co se týká emailu příchozích klientů, tak u příjemce se jedná o email Apple ID, ale u mne odlišný email od Office ID.
Nevíte jak tuto situaci vyřešit?