Napojení SQL na excel

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

Andrea320
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: říjen 19
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Napojení SQL na excel

Příspěvekod Andrea320 » 05 srp 2021 14:39

Dobrý den,

mám v SQL udělaný dotaz, na data které potřebuji pro zpracování reportu. Aktuálně to funguje tak, že si výsledné data z SQL vždy zkopíruji do excelu, kde se s nima dále pracuje. Potřebovala bych, aby tohle probíhalo bez zpuštění SQL, tedy přímo v excelu. Přes nějaké tlačítko bych si makrem zavolala ten dotaz z SQL. A kromě toho bych potřebovala i některé proměnné uložit do buněk, kde by to šlo změnit. Potřebovala bych to od začátku - tedy i s napojením SQL do excelu. Zkoušela jsem to podle nějakého návodu na internetu ale nefungovalo to. Dokázal by mi někdo prosím poradit? Pokud možno "lidskou" řečí prosím, nejsem žádný odborník..
Moc děkuji :-)

Reklama
Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23605
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Napojení SQL na excel

Příspěvekod ITCrowd » 05 srp 2021 22:09

Jediné, co ti můžu potvrdit, že to lze. Používáme excelovský soubor, který sahá do databáze pro směnové přehledy. Bohužel kolega, který to napsal, má makra pod heslem a je na dovolené. Tak až se vrátí zkusím se ho zeptat.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53597
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Napojení SQL na excel

Příspěvekod petr22 » 05 srp 2021 22:13

Tohle je tak slozite, ze kdo nevi co dela nema prakticky zadnou sanci to udelat i s navodem.

Predpokladam ze pozadavek je, aby Excel dokument obsahoval offline kopii dat ktera potrebuje a fungoval