MS office vs. Adobe
Napsal: 02 čer 2008 13:01
Ahoj,
vyskytl se mi problém s Adobe Acrobat 7.0 Proffesional. Normálně při instalaci se mi naimplementoval do sw MS Office 2003. Dost se mi to líbí a často to používám, jako převod z *.doc do *.pdf.
Jenže nějakou záhadou mi ty ikonky PDF MAkeru zmizely z MS Wordu a dnes dokonce i z MS Outlooku. Zatím tedy vydržely v Excelu a PowerPointu.
Nevíte, jak dostat PDF Maker zase zpátky do Outlooku a Wordu?
Zkoušel jsem přeinstalovat Adobe a nic, takže je problém v Office. Office našlo chybu,kterou jsem přeinstaloval.Vím, že by pomohla odisntalace a následná instalace Office a pak Adobe, ale do toho se mi nechce, protože to znamená záloha pošty...atd a na to teď není čas.
Takový ty problémy jako cvaknout na Zobrazit - Panel nástrojů - a zaškrtnout PDF maker jsem už dávno zkoušel.
Ta nabídka PDF Makeru tam prostě není.
Děkuji za pomoc
vyskytl se mi problém s Adobe Acrobat 7.0 Proffesional. Normálně při instalaci se mi naimplementoval do sw MS Office 2003. Dost se mi to líbí a často to používám, jako převod z *.doc do *.pdf.
Jenže nějakou záhadou mi ty ikonky PDF MAkeru zmizely z MS Wordu a dnes dokonce i z MS Outlooku. Zatím tedy vydržely v Excelu a PowerPointu.
Nevíte, jak dostat PDF Maker zase zpátky do Outlooku a Wordu?
Zkoušel jsem přeinstalovat Adobe a nic, takže je problém v Office. Office našlo chybu,kterou jsem přeinstaloval.Vím, že by pomohla odisntalace a následná instalace Office a pak Adobe, ale do toho se mi nechce, protože to znamená záloha pošty...atd a na to teď není čas.
Takový ty problémy jako cvaknout na Zobrazit - Panel nástrojů - a zaškrtnout PDF maker jsem už dávno zkoušel.
Ta nabídka PDF Makeru tam prostě není.
Děkuji za pomoc