Stránka 1 z 1

Excel - několik tabulek v jedné

Napsal: 12 říj 2008 13:45
od J0HN3C
Prosím poraďte.

Mám 20 lidí v tabulce a u každého 20 údajů (tedy tabulku 20x20) a takovou tabulku pro každý den od pondělí do neděle. Rád bych věděl, zda je možné, aby mohly v jednom listu být obsaženy tabulky od pondělí do neděle a šlo mezi nimi "přepínat" podle toho, který den chci. Jde o to abych pro údaje jednoho týdne neměl 7 listů nebo 7 souborů.

Děkuji za rady a podněty

Re: Excel - několik tabulek v jedné

Napsal: 12 říj 2008 14:05
od mike007
Vítej na PC-help

Možností je hodně, jak mít všech sedm tabulek v jednom listu. Například je můžeš mít všechny pod sebou. Záleží opravdu na tom, kvůli čemu to chceš takto udělat. Jestli jsi jen líný přepínat si záložky, tak lze vymyslet makro, které po otevření dokumentu přepne na tu záložku, která je pro daný den. Napiš mi důvod, proč to tak chceš udělat a zkusíme vymyslet nejlepší řešení.

Re: Excel - několik tabulek v jedné

Napsal: 12 říj 2008 20:04
od X
Třeba použít filtr.

Re: Excel - několik tabulek v jedné

Napsal: 12 říj 2008 21:02
od J0HN3C
Spíš mě zajímalo, jak by to vypadalo ve srovnání s řešením více tabulek pod sebou nebo každý den v jednom listu. Taky jsem ještě dneska ukotvil tu část tabulky, kde jsou jména a zbytek tabulky kde jsou dny se da scrollovat nezávisle na té hlavičce. Taky to funguje

Re: Excel - několik tabulek v jedné

Napsal: 12 říj 2008 21:10
od mike007
Jj, taky možnost ;)