Stránka 1 z 1

Jak aplikovat filtr - Excel

Napsal: 31 říj 2008 07:41
od Palino
Zdravím, už jsem tu zase.... Mám takový kalendář (v příloze) a chtěl bych se zeptat.
Když tam dám rozevírací seznam na každý sloupec (Den, Měsíc, Rok), dá se nějak udělat
abych si mohl vybrat že chci zobrazit třeba jen měsíc 03 a rok 2012? Prostě abych si to mohl vyfiltrovat?

Re: Jak aplikovat filtr - Excel  Vyřešeno

Napsal: 31 říj 2008 08:41
od mmmartin
Mabrat myší tabulku, v menu Data zvolit Filtr / Automatický filtr. V záhlaví jednotlivých sloupců se objeví značky, po kliknutí na některou z nich se rozvine roletka, ve kterí si můžeš vybrat, řádky se kterým výrazem chceš vyfiltrovat. Fitrování podle jednotlivých sloupců lze řetězit, tj. v tabulce s vyfiltrovaným rokem 2008 lze vyfiltrovat řádky jednoho měsíce a pod. Na pořadí opakované aplikace filtrů nezáleží. Pokud v roletce zvolíš Vlastní, máš možnost vytvářet logické podmínky filtrování.

Re: Jak aplikovat filtr - Excel

Napsal: 31 říj 2008 08:49
od Palino
Paráda mockrát děkuju...