Stránka 1 z 1

word zarovnání zleva i zprava  Vyřešeno

Napsal: 26 pro 2008 14:38
od LordX
Může mi někdo poradit jak zarovnám třeba obsah dokumentu z leva i z prava? jedná se o klasický obsah kde nalevo je název kapitoly a napravo jsou tečky a číslo stránky, např.
1. Realizační resumé…………….…………………………….……………..……..………......3
2. Podmínky pro podnikání……..………………………….……..……………..………...........3
2.1 Podmínky pro vydání živnostenského listu…….……….……….….……………...…....3
2.2 Žádost o živnostenský list………..…………….………..………………………..……...4
2. Strategické zaměření firmy……………………………..…..………….……………….........6
3. Způsob řízení firmy a organizační struktura………….….…..………….…………..…….....8
4. Majetkové vybavení firmy……………………………………………….……..…………..10
5. Realizace produktu…………………………………………...……….….……..…………..12
6. Finanční plán…………………………………….…………...……….…………..………...13
6.1 Výkaz zisku a ztrát v Kč……………………..…………..……….…………..….….….13
6.2 Odhad peněžních toků v Kč……………….…..……..…………….…………….……..14
7. Závěr……………..……………………………….…………………….…………..............15

Re: word zarovnání zleva i zprava

Napsal: 26 pro 2008 14:42
od Pepas87
zarovnani do bloku nestaci???

Re: word zarovnání zleva i zprava

Napsal: 26 pro 2008 15:28
od mike007
Vyřešíš to pomocí tabulátorů. Formát --> Tabulátory.
Tam si nastav něco podobného, co je na obrázku, viz níže. Poté stačí napsat větu a stisknout klávesu Tab.
Za větou se ti automaticky vepíší vodící tečky, za které pak zapiš číslo ( tuším číslo stránky nějakého dokumentu, že? :smile: ) atd. atd.
Vše budeš mít hezky zarovnané.

Obrázek

Výsledek:

Obrázek

Re: word zarovnání zleva i zprava

Napsal: 26 pro 2008 16:20
od Zhouba
Děláš obsah automaticky nebo růčo fůčo ????

Re: word zarovnání zleva i zprava

Napsal: 26 pro 2008 16:29
od mike007
Komu patří tahle divná otázka?

Re: word zarovnání zleva i zprava

Napsal: 26 pro 2008 16:57
od sondaw
Zkus to takhle:

1. Nadefinuješ si styly s číslováním (1. , 1.1 ...), prostě podle toho do jaké hloubky budeš pracovat
2. Při psaní dokumentu vždy nadpis přiřadíš příslušnému stylu
3. V menu dáš VLOŽIT - ODKAZ - REJSTŘÍKY A SEZNAMY, záložka OBSAH a vybereš si, ze kterých nadpisů má dělat obsah.

Pokud pokračuješ v psaní dokumentu, stačí pak jen obsah aktualizovat tím, že dáš CTRL+A (označí celý dokument), pravé tlačítko a vybrat AKTUALIZOVAT POLE. Takže když napíšeš dalších 30 stránek, stačí tímto způsobem doplnit obsah, při změně nadpisu nebo stránek se samozřejmě mění i obsah, což značně usnadňuje výsledek....uděláš si kvalitní šablonu