hromadná pošta, dopis ne mail! Vyřešeno
Napsal: 23 led 2009 17:33
Ahoj,
potřebuji v práci rozeslat dopis, klasickou poštou, a databázi adres mám v excelu.
V sloupcích mám jméno, adresu, psč a město a v řádcích jsou jednotlivé údaje.
Existuje nějaký soft, či funkce office která vytiskne na štítky (samolepící A4 rozdělena na 15 políček) adresu?? A potřeboval bych to tak, aby každá adresa byla dvakrát na štítku (to lze asi vytisknutím kopie). A další věc, do hlavičky dopisu napsaného ve wordu bych potřeboval aby to vložilo také adresu z té databáze v excelu.
Lze tohle? Nebo musím ručně kopírovat?
Děkuji za jakoukoliv radu.
potřebuji v práci rozeslat dopis, klasickou poštou, a databázi adres mám v excelu.
V sloupcích mám jméno, adresu, psč a město a v řádcích jsou jednotlivé údaje.
Existuje nějaký soft, či funkce office která vytiskne na štítky (samolepící A4 rozdělena na 15 políček) adresu?? A potřeboval bych to tak, aby každá adresa byla dvakrát na štítku (to lze asi vytisknutím kopie). A další věc, do hlavičky dopisu napsaného ve wordu bych potřeboval aby to vložilo také adresu z té databáze v excelu.
Lze tohle? Nebo musím ručně kopírovat?
Děkuji za jakoukoliv radu.